Afspraken rondom wedstrijdzaken

Onze vrijiwilligers zorgen er dagelijks voor dat iedereen lekker kan voetballen.
We kunnen ze daarin ondersteunen als teams zich aan onderstaande afspraken houden.

Verzoek tot het verplaatsen van een wedstrijd kent de volgende spelregels:

• Materialen opruimen na training & wedstrijden
  • Alleen de KNVB/consul en/of scheidsrechter kan bepalen of een wedstrijd door weersomstandigheden niet kan doorgaan.
  • Zorg ervoor dat je tijdig weet dat je genoeg spelers hebt voor de wedstrijd. Te weinig? Zoek oplossingen voordat je de wedstrijd gaat afzeggen, bv lenen van andere teams of ander tijdstip aanvragen.
  • Lukt het echt niet? Dan vraag je uiterlijk 3 dagen voor aanvang wedstrijd een verplaatsing aan. Hierbij vermeld je de reden, benoem je wat je gedaan hebt om het zelf op te kunnen lossen en geef je 2 alternatieve data mee. (andere zaterdag of op een trainingsavond van het team)
  • Wedstrijdzaken heeft de vrijheid om de starttijd op de wedstrijddag te verplaatsen.
  • Aanvragen oefenwedstrijden minimaal 4 weken voor aanvang per email. Officiële wedstrijden gaan voor trainingen en trainingen gaan voor oefenwedstrijden.

We rekenen op de medewerking van alle teams om onze vrijwilligers in hun taken zo goed mogelijk te ondersteunen !