Stageplaatsen

VV Oosterhout heeft naast haar sportieve ambitie ook een duidelijke maatschappelijke pijler.
Onderdeel hiervan in het voorzien in stageplaatsen voor de in Oosterhout en omgeving gesitueerde opleidingen.

CIOS
Al enkele jaren worden onze pupillenteams getraind door stagiares van het CIOS en de opleiding Sport en Bewegen. Onder begeleiding van onze gecertificeerde jeugdtrainers werken de stagiares aan hun didactische vaardigheden. Ondertussen brengen ze hun voetbalkennis over op onze jongste spelertjes. Een duidelijke win-win situatie. De stagiares behalen een diploma, en onze jeugdteams worden kampioenen !!

MAATSCHAPPELIJKE STAGE
De jongeren binnen onze vereniging bieden we ruimte om de verplichte maatschappelijk stage bij ons te doorlopen. Onder begeleiding van onze vast e vrijwilligers of bestuursleden worden ze ingezet als scheidsrechter, begeleider van een jeugdteam of bij activiteiten. In de praktijk betekend dit vaak een begin van een blijvende inzet als vrijwilliger. Leuk voor hen, en voor de club.

Aanmelden voor een (maatschappelijke) stageplaats doe je door een mail te sturen met je contactgegevens, opleiding en leerjaar naar [email protected]