VV Oosterhout JO8-1 met lege handen in Gorinchem!

GJS JO8-1

VV Oosterhout JO8-1

6 april 2024 8:30

Sportpark Dalem
Merwe Donk 56 A
4207XB
GORINCHEM

Vanochtend stond op een zonnig sportpark "Dalem" de eerste competitiewedstrijd van fase 4 op het programma, een uitwedstrijd tegen GJS JO8-1. Onze jongens kregen de opdracht om hun verzorgde positiespel te spelen met focus op de omschakeling. De eerste tien minuten ging het spel op en neer, maar was VVO wel de bovenliggende partij. Helaas ontbrak de scherpte en het geluk in de afronding. Na de eerste time-out kwam GJS beter in de wedstrijd en was het direct raak na hun eerste aanval, 1-0. Dit was tevens de ruststand. Onverwachts en tegen de verhouding in werd er tegen een achterstand aangekeken, dus we wisten wat ons te doen stond in de tweede helft. Maar GJS kwam ijzersterk uit de kleedkamer en liep in de eerste tien minuten na rust uit naar een 3-0 voorsprong, omdat de felheid ontbrak bij onze toppers. Toen niet veel later ook de 4-0 nog werd gescoord, werden eindelijk de mouwen eens goed opgestroopt en kwamen de voetballijnen weer terug in het spel zoals vooraf besproken. Door een knap staaltje teamwork was het laatste woord uiteindelijk voor VVO, eindstand 4-1.
JO8-5_06042024.png

Een wedstrijd om snel te vergeten, ook die horen erbij, maar wel eentje die perspectief geeft voor de komende trainingsweek en het resterende competitieprogramma!

Alle meegereisde supporters bedankt voor jullie steun en tot volgende week als de thuiswedstrijd tegen Hardinxveld JO8-1 gespeeld wordt, tot dan!