VV Oosterhout en TSV Gudok delen de punten

Sportpark Contreie
Weststadweg 1
4906MK

Vandaag op een zonnig maar winderig sportpark ‘De Contreie’ de wedstrijd van VV Oosterhout tegen TSV Gudok uit Tilburg. De uitwedstrijd werd op een slof en oude voetbalschoen gewonnen. Vandaag was er een strafschop nodig om op gelijke hoogte te komen. Scheidsrechter vandaag was dhr. Broekhoven uit Middelburg op zijn 77ste is te zien dat het allemaal niet meer zo soepel gaat maar hij staat er toch maar.
VV_Oosterhout_-_TSV_Gudok_1-1_01_07042024.jpg VV_Oosterhout_-_TSV_Gudok_1-1_04_07042024.jpg VV_Oosterhout_-_TSV_Gudok_1-1_06_07042024.jpg

VV Oosterhout keek al na twee minuten terecht tegen een 0-1 achterstand aan Thom Schellekens kon vogeltje vrij de bal langs Beau Eversdijk schuiven. Hierna was het tot de 30ste minuut TSV Gudok dat de klok sloeg. Beau moest in deze fase een paar keer handelend optreden. In de 30ste minuut kreeg VV Oosterhout wat meer grip op het spel en Omar Alzoubi testte de paal van Tim van Hest. Tot de rust had VV Oosterhout de overhand tot uitgespeelde kansen kwam het echter niet meer.
VV_Oosterhout_-_TSV_Gudok_1-1_21_07042024.jpg VV_Oosterhout_-_TSV_Gudok_1-1_32_07042024.jpg VV_Oosterhout_-_TSV_Gudok_1-1_38_07042024.jpg

In de tweede helft een herboren VV Oosterhout volop inzet en de tegenstander terugdringen op zijn eigen speelhelft. Er werden kansen gecreeërd die er vooralsnog niet invlogen tot de 60ste minuut de ingevallen Diae Abjij ging goed door op links en werd in de zestien onreglementair ten geval gebracht door Stijn Mathijsen. De toegekende strafschop werd door Matthew Coenraadts verzilverd. Even later leek Jari van Helvoort een overtreding te maken in de zestien meter van VV Oosterhout. Alles en iedereen van TSV Gudok schreeuwde om een strafschop. De strafschop kwam er niet wel een rode kaart voor Joshua Hanhart die in het opstootje na de geclaimde strafschop Jari een kopstoot uitdeelde. VV Oosterhout bleef aandringen maar ondanks een paar mooie aanvallen kwam het niet meer tot scoren. Na de 90ste minuut smeekte TSV aan de scheidsrechter om het eindsignaal. Toen dhr. Broekhoven eindelijk affloot was Bodey Heessels zo boos dat hij de bal richting de kuip schoot waar het intussen al 5-0 was. Hij moest van de scheidsrechter de bal halen. Gelukkig voor Bodey doet de werkploeg van VV Oosterhout dat morgen wel voor hem. Na 90 minuten was 1-1 een terechte uitslag. Volgende week de uitwedstrijd naar ZIGO in Tilburg aanvang 14.30 uur.

Foto’s van de wedstrijd vind je hier: VV Oosterhout - TSV Gudok - VV Oosterhout