Stormachtige overwinning VV Oosterhout JO11-1

Hoofdklasse (4e fase) 11

25 maart 2023 10:30

T. Luijendijk

Na de nipte en onnodige nederlaag van vorige week stelden de boys thuis tegen Sliedrecht JO11-1 op een winderig sportpark De Contreie weer orde op zaken: 2-0.

VV Oosterhout JO11-1 kwam in de beginfase knap op voorsprong. Na een assist van Teun prikte Jason de bal bekeken langs de Sliedrechtse doelman.
foto_VV_Oosterhout_JO11-1.jpg

Naarmate de eerste helft vorderde, slopen er steeds meer slordigheden in het spel van de thuisploeg. Met als gevolg onrustig combinatiespel en veelvuldig balverlies. Toegegeven: de felle wind had hier ook een grote invloed op.

Na rust hetzelfde spelbeeld, al hadden de boys toen wind mee. Sliedrecht kreeg ook nog een paar kansen, maar door (wederom) een aantal cruciale reddingen van Rafejan wist VV Oosterhout JO11-1 de nul te houden. In de slotfase knalde Lex dan eindelijk de verlossende 2-0 binnen. Het was een mooi cadeautje aan zijn team én aan zijn jarige mama. 😊

Komende zaterdag de thuiswedstrijd tegen Madese Boys. Naar verwachting is aanwinst Lucas R. dan weer hersteld en bij de wedstrijdselectie.

Opstelling VV Oosterhout JO11-1: Rafejan, Sem, Senn, Milan, Xavi, Jason, Lucas E., Teun, Lex