VV Oosterhout JO11-1 pakt dik verdiend punt

Madese Boys JO11-1

Hoofdklasse (4e fase) 11

1 april 2023 10:30

Op een regenachtig Sportpark De Contreie nam VV Oosterhout JO11-1 het op tegen Madese Boys JO11-1, dat de vorige fase in de Hoofdklasse bovenaan eindigde. In een aantrekkelijke wedstrijd hielden beide ploegen elkaar in evenwicht: 2-2.

VV Oosterhout J011-1 kwam twee keer op voorsprong. Xavi prikte in de beginfase de 1-0 binnen, en Lex zorgde na rust met een fantastische lob voor de 2-1.

Uiteindelijk moest de thuisploeg dus genoegen nemen met een punt. Afgezet tegen het aantal kansen hadden de boys zeker vaker kunnen en misschien wel moeten scoren. Daartegenover stond dat niemand verzaakte en ze met z’n allen voor elkaar knokten en enorm veel energie in de wedstrijd stopten. Al met al dus een prima teamprestatie van de vriendenploeg. Complimenten daarvoor namens de volop aanwezige trotse ouders.

Komend weekend geen wedstrijd, maar paaseieren zoeken. Op zaterdag 15 april wacht dan het uitduel in Leerdam tegen VV LRC JO11-1.

Foto_VV_Oosterhout_JO11-1_-_Madese_Boys_JO11-1.jpg
Opstelling VV Oosterhout JO11-1: Rafejan, Sem, Milan, Senn, Xavi, Jason, Lucas E., Teun, Lex, Lucas R.