VV Oosterhout vr zondag 1 verliest ongelukkig van WDS’19

Sportpark Contreie
Weststadweg 1
4906MK

Tsja, wat zullen we eens zeggen over de wedstrijd van vandaag? Snel vergeten maar?

Waar vorige week nog een gretig team stond, was het vandaag niet meer dan nakijken..

Misschien hadden we onszelf te hoog ingeschat? Of de tegenstander te laag? Hoe dan ook, we zaten totaal niet in de wedstrijd vandaag. Dan helpt het ook niet mee als het regent En we niet op het lekkerste veld spelen (veel glij-partijen)

Maar laat dat allemaal geen excuus zijn..

WDS’19 stond vandaag positioneel beter en waren feller. Ook petje af voor hun keepster, aanvoerder en nummer 21 die gewoon echt wel goed speelden. De dames van WDS kwamen halverwege de eerste helft op een 0-1 voorsprong en hielden dat goed vast. Speelden vooral op de counter en konden zo de 0-2 ook nog maken.

En als ook een penalty er dan nog niet in gaat, dan weet je al hoe de wedstrijd gaat lopen. Zoe kreeg nog een grote kans na een heerlijke pass op maat van Carmen en ook Sophie was op dreef.. Maar de aansluitingstreffer kwam maar niet.

Dan valt in de tweede helft uiteindelijk ook nog de 0-3..

Jammer dat er zelfs met een 0-3 tussenstand onnodige overtredingen werden gemaakt door de gasten. We hebben al genoeg (langdurig) geblesseerden.. Laten we het lijstje niet langer maken aub

De laatste twee wedstrijden voor de winterstop zijn nog tegen Gloria UC uit Baarle-Nassau (zondag 4 december) en Viola uit Alphen (zondag 11 december)

VV_Oosterhout_Da_-_VCW_2-1_25_20092020.JPG