VV Oosterhout laat het lelijk afweten tegen SVSSS

Sportpark Contreie
Weststadweg 1
4906MK

Een lichtpuntje Emiel 2 minuten na en 2 minuten voor het begin en eindsignaal van van Dongen

Meteen  na de aftrap lieten de Udenhouters zien waarom ze afgereisd waren naar Oosterhout. Vanaf minuut een kon Remco Droog aan de bak. SVSSS had natuurlijk piri piri gebruikt en Oosterhout leek tranquilizers geslikt te hebben. Op alle fronten zaten de SVSSS’ers er boven op en lieten VV Oosterhout niet aan voetballen toekomen. De eindstand van 2-3 was na 100 minuten spelen terecht en VV Oosterhout kan zich op gaan maken voor een helse nacompetitie.
VV_Oosterhout_-_SVSSS_2-3_008_21052023.jpg VV_Oosterhout_-_SVSSS_2-3_009_21052023.jpg VV_Oosterhout_-_SVSSS_2-3_012_21052023.jpg

Hoewel Remco na het eerste fluitsignaal meteen vol aan het werk kon. Was het toch door goed doorgaan van Emiel van Pelt die in de 2de minuut de bal van Ruben Diederik afsnoepte, en deze achter orakel Bjorn Boer kegelde, 1-0. Hierna was het jammer genoeg alleen SVSSS dat de klok sloeg, in alle linies waren ze VV Oosterhout de baas. Tot de 25ste minuut was het Remco die VV Oosterhout op de been kon houden. Danny van Avendonk kon met gemak de achterlijn halen en Stefan Dekkers laten scoren , 1-1. In de 30ste minuut een vrije trap voor SVSSS, links van het midden een meter voor de zestien. De inzet van Tim Haans ketste af op de muur, in de rebound schoot hij raak. Doordat de bal van richting veranderde was Remco kansloos 1-2.
VV_Oosterhout_-_SVSSS_2-3_026_21052023.jpg VV_Oosterhout_-_SVSSS_2-3_031_21052023.jpg VV_Oosterhout_-_SVSSS_2-3_041_21052023.jpg

In de tweede helft drong VV Oosterhout meer aan zonder echt doelrijpe kansen te creëren, wel was er meer vechtlust te zien. SVSSS verdedigde echter met man en macht en uit een counter waar volgens de assistent van VV Oosterhout Jurgen Kieboom, een eerlijker man vind je niet, buitenspel aan vooraf ging scoorde Jim de Laat de 1-3 van Dongen wuifde het bezwaar van Jurgen weg. Twee minuten voor tijd scoorde Emiel de 2-3 maar het was te laat voor een beter resultaat. Uithuilen en tweede pinksterdag vol gas naar Emplina, hier voor gaan bereiden voor de nacompetitie die 4 juni met een thuiswedstrijd  begint.

Foto’s van de wedstrijd vind je hier: VV Oosterhout - SVSSS - VV Oosterhout