VV Oosterhout JO10-1 is weer op stoom

Sportpark Contreie
Weststadweg 1
4906MK

Vorig seizoen eindigde de wedstrijd tegen v.v. SEOLTO nog in een nipte nederlaag. Maar dat was dit keer wel even anders: VV Oosterhout JO10-1 walste op Sportpark De Contreie over de Zevenbergse tegenstander heen: 16-2.
VV_Oosterhout_JO10-1_-_vv_SEOLTO_JO10-1_.jpg

De eerste wedstrijd ‘om het echie’ voor VV Oosterhout JO10-1 sinds lange tijd. En de boys lieten meteen zien waartoe ze in staat zijn. Zo zagen ook toptrainers Edwin en Richard: “Het was weer ouderwets genieten. Prima combinatievoetbal. Veel rust in het spel. Oefeningen van de training zagen we vandaag terug in de wedstrijd. Niks dan lof voor de jongens, dus.”

Corona had de afgelopen periode flink toegeslagen in de selectie, maar daar was nu op het veld niks meer van te merken. Met verzorgd voetbal, oog voor elkaar en vlot samenspel deed VV Oosterhout JO10-1 waar ze goed in zijn: hun eigen spelletje spelen. Met als mooi resultaat een monsterzege. De doelpuntenmakers: Julian (7), Jason (3), Senn (2), Lex (2), Xavi (1) en Teun (1). Opstelling JO10-1: Lex, Milan, Xavi, Sem, Julian, Jason, Teun, Senn.

Een drukke voetbalweek is in aantocht voor de JO10-1. Dinsdag trainen, donderdag het inhaalduel tegen S.V. Sprundel, en dan komende zaterdag uit naar vv Drechtstreek.