VV Oosterhout JO10-1 laat het liggen

Sportpark Contreie
Weststadweg 1
4906MK

Ieder voetbalteam heeft wel eens een off-day. Het overkwam VV Oosterhout J010-1 afgelopen zaterdag tegen WSC JO10-1. Te slap in de duels, niet genoeg beleving en vechtlust en dat in combinatie met een sterke tegenstander leverde uiteindelijk een nederlaag op: 2-9.

De boys leken vanaf het begin onder de indruk van hun flink uit de kluiten gewassen tegenstanders en kregen dat gedurende de wedstrijd niet meer omgebogen. Het ontbrak JO10-1 aan overtuiging en ook het scoreverloop, 4 tegentreffers in korte tijd, hielp niet mee. Kwam nog eens bij dat het ook niet echt meezat, zo werd bijvoorbeeld vier keer de lat van het WSC-doel geraakt.

Lex en Milan wisten de eer voor JO10-1 te redden; Lex met een fraaie kopbal en Milan met een lobje over de keeper.

Geen uitgelaten stemming dus na afloop. Maar wel complimenten voor de manier waarop JO10-1 met deze flinke domper omging. Niet naar de ander wijzen, maar even bij jezelf te rade gaan wat er niet goed ging en hoe het beter kan. Het credo van toptrainers Edwin en Richard is niet voor niks: Winnen doe je samen, maar verliezen ook!

De teamspirit van VV Oosterhout JO10-1 kennende, draaien onze jongens de knop zo weer om en staan ze er gewoon weer de volgende wedstrijd, aanstaande zaterdag in Den Bosch tegen SV BLC JO10-1.

Opstelling JO10-1: Daan, Milan, Sem, Xavi, Julian, Jason, Lex, Teun, Senn

VV_Oosterhout_JO10-1_-_VV_Bavel_JO10-1.jpg