VV Oosterhout verliest zijn thuiswedstrijd tegen HOV/DJSCR

Sportpark Contreie
Weststadweg 1
4906MK

Soms zit het mee, soms zit het tegen

Op een guur sportpark ‘De Contreie’ keek VV Oosterhout vandaag na 90 minuten spelen tegen een 0-1 achterstand aan en noteerde de tweede verliespartij van dit seizoen. Een miserabelere generale voor de derby 28 november tegen Irene’58 uit Den Hout onder de rook van het eigen sportpark. In verband met ziekte van Jurgen Kieboom vlagde vanmiddag Carlo Kuijten en dit deed hij onberispelijk.
VV_Oosterhout_-_HOV_DJSCR_0-1_01_21112021.png VV_Oosterhout_-_HOV_DJSCR_0-1_06_21112021.png VV_Oosterhout_-_HOV_DJSCR_0-1_11_21112021.png

De eerste helft was eigenlijk het aanzien niet waard geen van beide partijen creëerde een fatsoenlijke kans en de beide doelmannen Yannick Millenaar van VV Oosterhout en Jeandrickson Pauletta hadden een eenvoudige eerste helft. De tweede helft werd er door VV Oosterhout beter gespeeld door een persoonlijke fout kwamen de gasten op 0-1 en deze voorsprong behielden zij. De scheidsrechter van vanmiddag Harry Haripersad had hetzelfde nivo als de spelers vanmiddag het was net niet.

De gehele eerste helft gebeurde er vanuit VV Oosterhout oogpunt gezien geen enkel wapenfeit. Wel kregen de gasten een paar vrije trappen rond de 16 meter van VV Oosterhout die niets opleverden. Het eerste wapenfeit, in de 28ste minuut, was voor HOV/DJSCR Samir Guerrouj kreeg een kans hij schoot echter hoog over. Stijn Biemans wisselde de van een blessure teruggekomen Sofyan Asrih voor Emiel van Pelt in de 40ste minuut
VV_Oosterhout_-_HOV_DJSCR_0-1_17_21112021.png VV_Oosterhout_-_HOV_DJSCR_0-1_18_21112021.png VV_Oosterhout_-_HOV_DJSCR_0-1_30_21112021.png

De tweede helft een ander VV Oosterhout binnen de lijnen in felheid gelijk aan de tegenstander en in de 50ste minuut een kans voor Emiel zijn inzet op aangeven van Diae Abjij verdween aan de verkeerde kant van de paal. Door een persoonlijke fout in de verdediging van VV Oosterhout kon Edmelson Rodrigues Andrade de 0-1 op het scorebord laten zetten. In de 58ste minuut na goed doorgaan van Kazim Aydin een hachelijke situatie voor het doel van Pauletta met de vingertoppen van zijn linkerhand keerde hij echter het gevaar en werd de bal de 16 meter uitgewerkt. Haripersad had er blijkbaar ook genoeg van want na 1 minuut blessuretijd floot hij af hierbij de hoon van de bank van VV Oosterhout over zich afroepend.
VV_Oosterhout_-_HOV_DJSCR_0-1_31_21112021.png VV_Oosterhout_-_HOV_DJSCR_0-1_37_21112021.png VV_Oosterhout_-_HOV_DJSCR_0-1_39_21112021.png

VV Oosterhout verloor vandaag van een tegenstander die gelijkwaardig was en dat was VV Oosterhout onwaardig. Volgende week zondag uit naar Irene’58 aanvang wedstrijd 14.00 uur.