VV Oosterhout JO10-1 maakt indruk in Zwijndrecht

Groote Lindt Zwijdrecht JO10-1

VV Oosterhout JO10-1

4 september 2021 10:00

De eerste klap is een daalder waard

Tuurlijk, het was ‘maar’ een oefenwedstrijd. Maar toch, wat VV Oosterhout J010-1 afgelopen zaterdag op de mat legde tegen mede-hoofdklasser Groote Lindt JO10-1 was een teamprestatie van formaat. Met een puike overwinning, (4-8), lieten de spelers stuk voor stuk zien klaar te zijn voor het nieuwe seizoen in de hoofdklasse.
Foto_VV_Oosterhout_JO10-1.jpg

In de beginfase leek VV Oosterhout JO10-1 even onder de indruk van met name het fysieke verschil met de tegenstander. Maar na de snelle 0-1 en 0-2 en gooide VV Oosterhout JO10-1 alle schroom van zich af.

Keeper Daan bleek, na zijn onfortuinlijke armbreuk, moeiteloos zijn oude niveau weer te halen met een aantal knappe reddingen. Julian, onlangs geselecteerd voor Jonger Oranje O11, speelde foutloos en als een ouderwetse ausputzer maakte hij samen met Sem, net terug van vakantie maar zo scherp als een mes, vrijwel ieder gevaar van de tegenstander onschadelijk.

Jason knokte zich steeds beter in de wedstrijd en wist ook nog eens met een prachtig geplaatste schuiver te scoren. Senn bleef maar gaan en zorgde met zijn acties steeds voor dreiging voorin. Ook de flegmatieke Lex liet weer zien dat hij met zijn techniek en scorend vermogen (3 treffers!) ieder team beter maakt. Teun tot slot knokte voor iedere bal en bekroonde een prima wedstrijd met vier doelpunten, waarvan eentje met links!

Het lijkt er dus sterk op dat topcoaches Edwin en Richard hun pupillen al helemaal hebben klaargestoomd voor hun debuut in de hoofdklasse: komende zaterdag 11 september 08.30 uur op Sportpark De Contreie tegen Bavel J010-1. Komt dat zien!

Opstelling JO10-1: Daan, Julian, Sem, Jason, Lex, Teun, Senn