VV Oosterhout J010-1: geen winst, wel complimenten

Sportpark Contreie
Weststadweg 1
4906MK

Na afloop was iedereen het erover eens: de boys van VV Oosterhout JO10-1 speelden hun beste wedstrijd tot nu toe. Helaas was tegenstander TVC JO10-1 net iets efficiënter in de afwerking. Maar ondanks de 4-8 nederlaag overheerste de trots bij VV Oosterhout J010-1. En terecht!

Als je in de hoofdklasse - het hoogste niveau op deze leeftijd - in een reeks van 5 wedstrijden 1 keer verliest, 1 keer gelijkspeelt en 3 keer wint, dan verdien je ook alleen maar lof.
VV_Oosterhout_JO10-1_-_TVC_JO10-1.jpg

Opnieuw toonde VV Oosterhout J010-1 aan zich te kunnen meten met iedere tegenstander in de hoofdklasse. TVC JO10-1, onderdeel van een Bredase voetbalschool, maakte in twee fases van de wedstrijd een drietal doelpunten vlak achter elkaar. Dat gaf uiteindelijk qua resultaat de doorslag. Maar over de hele wedstrijd gezien deed VV Oosterhout JO10-1 absoluut niet onder voor de gasten uit Breda.  Teun, Jason en Julian (2x) zorgden voor de Oosterhoutse treffers.

Na deze eerste serie in de hoofdklasse is één ding duidelijk: Toptrainers Edwin en Richard hebben een hecht collectief gesmeed, waarbij iedere speler iets extra’s toevoegt aan het team. Keeper Daan met z’n rust en katachtige reflexen. Sem, rots in de branding als betrouwbare verdediger. Milan, voor niemand bang en met een geweldige pegel in z’n benen. Jason, die blijft gaan en altijd wel z’n doelpuntje meepikt. Linkspoot Senn, met zijn acties en snelle passeerbewegingen. Julian, die met zijn rust aan de bal en spelinzicht ieder team beter maakt. Flegmatieke Lex, die met zijn drive en onvoorspelbaarheid altijd voor gevaar zorgt bij het vijandelijke doel. En Teun met zijn snelheid en fluwelen techniek. Kortom, er zit heel veel voetbal in dit team en dat wordt alleen maar beter!

Volgend weekend is er geen wedstrijd vanwege de herfstvakantie. (Wel is er aanstaande zondag een heugelijk feit: Tiny, oma van Lex, en ook trouwe lezeres van de wedstrijdverslagen, viert haar 80ste verjaardag. Gefeliciteerd!)

Opstelling JO10-1: Daan, Milan, Sem, Julian, Jason, Lex, Teun, Senn