Dames gaan als een speer

VV Oosterhout VR1 (zon)

WDS'19 VR1 (zon)

27 september 2020 11:00

Erik Meijwaard

Zelfs voetbalmanagers weten De Contreie weer te vinden

Met het nieuwe trainersduo voor de groep hebben de dames van VV Oosterhout een nieuwe weg ingeslagen na winst in een vriendschappelijk potje tegen Zundert, volgde vorige week de winst bij de uitwedstrijd tegen VCW uit Wagenberg.

VV_Oosterhout_Dames_-_WDS19_02_27092020.png VV_Oosterhout_Dames_-_WDS19_03_27092020.png

Zondag traden de dames aan tegen WDS’19 uit Breda, jazeker de club waar Virgil van Dijk is begonnen.

De dames van VV Oosterhout blaken van het zelfvertrouwen en iedere tegenstander wordt met open vizier tegemoet getreden. Zondag scoorde Naomi Bakx openingstreffer en deze 1-0 bleef tot de rust staan. In de rust gaf Dennis van Munster aan dat de dames de duels wat meer moesten opzoeken. Op het eind van de eerste helft gaven de dames inderdaad iets teveel ruimte weg en moest Kim van de Hoven een paar keer handelend optreden.

VV_Oosterhout_Dames_-_WDS19_04_27092020.png VV_Oosterhout_Dames_-_WDS19_08_27092020.png

Na de rustpauze gingen de dames inderdaad eerder het duel aan een diepe bal werd echter verkeerd ingeschat en Kim kwam iets te laat haar doel uit en WDS ’19 scoorde terecht de gelijkmaker. Net als vorige week bleven de dames voetballen en gingen ze als collectief op zoek naar de tweede treffer en die kwam er. Robin Oomen maakte de tweede en de derde overwinning op rij was een feit. In de historie van dit team is dit nog nooit gebeurd. Dames topprestatie en op naar de volgende wedstrijd.

VV_Oosterhout_Dames_-_WDS19_09_27092020.png VV_Oosterhout_Dames_-_WDS19_13_27092020.png

Foto’s van de wedstrijd vind je hier: https://www.vvoosterhout.nl/1344/dames-vv-oosterhout/?type=1&from=0