VV Oosterhout laat tegen SC Emma de winst in de laatste minuut glippen!

SC Emma 1 (zon)

VV Oosterhout 1 (zon)

3e klasse B

29 september 2019 14:00

Als het regent kun je op een nat veld verrast worden!

Vandaag voor VV Oosterhout de openingswedstrijd van de competitie tegen SC Emma uit Dordrecht.

De eerste helft kwam SC Emma er eigenlijk niet aan te pas. De ene aanvalsgolf na de andere ging richting het doel van SC Emma. Yamani schoot VV Oosterhout op voorsprong. Als de rust met een 0-4 voorsprong was ingegaan was daar niets op af te dingen geweest. Bij rust stond de teller echter nog maar op 0-1.

De tweede helft liet vooral in het vierde kwart een ander beeld zien en je voelde het aankomen dit zou weleens verkeerd kunnen aflopen voor VV Oosterhout. Vanwege een vervelende blessure van Miguel Dolion (Miguel beterschap) liet de goed leidende scheidsrechter langer doorspelen en 10 seconde voor het eindsignaal schoot de nummer 14 van SC Emma de gelijkmaker op het scorebord.

Conclusie een sterk voetballend VV Oosterhout in de eerste helft. Gevolgd door een rommelige tweede helft die op het eind nog een (terechte) gelijkmaker opleverde.

Volgende week 6 oktober de thuiswedstrijd tegen Virtus uit Zevenbergen aanvang 14.30 uur

Foto’s van de wedstrijd vindt je hier: https://www.vvoosterhout.nl/1213/sc-emma---vv-oosterhout/?type=1&from=0