VV Oosterhout wint na 27 minuten met gemak van OVV’67

OVV'67 1 (zon)

15 september 2019 14:30

20 doelpunten voor en 1 tegen in drie wedstrijden beker is niet slecht!

Vandaag de laatste in een drieluik van bekerwedstrijden tegen OVV’67 uit Oosteind onder de rook van Oosterhout. De twee vorige wedstrijden werden relatief gemakkelijk gewonnen van Right’oh 6-0 en SCO 4-1. Vandaag de opdracht om dit tegen OVV’67 te herhalen. Het eerste kwart van de wedstrijd leek het hier echter helemaal niet op. Niet dat OVV’67 zo goed was eerder was het de thuisploeg die door te lang door combineren of niet direct genoeg te spelen geen uitgespeelde kansen kreeg al werd de lat tot de 27ste minuut twee keer getest.

Kansen: al in de 8ste minuut had Tom Kolkert de eerste kans zijn kopbal ging echter rechts naast het doel. In de 21ste minuut een sterke actie van Sandro Ariza aan de linkerkant zijn voorzet op Yamani Aharchaou werd door laatstgenoemde via de lat overgeschoten. Even later een geweldige solo van Kazim Aydin door de as van het veld de keeper kon de bal aantippen en hierdoor raakte Kazim in onbalans resultaat de bal links in het zijnet.

De ban gebroken: In de 28stE minuut was het dan zover en kon Tom Kolkert de bal achter Abdelkader Khachech werken 1-0. Even later de eerste en enige gele kaart van de wedstrijd voor OVV’er Cleiton van Gorkom voor een overtreding op Stijn Biemans. In de 44ste minuut een foutje van oud VV Oosterhout speler Ismael Canpinar. Tom Kolkert strafte dit meteen af 2-0. Een paar tellen later op aangeven van Sandro was het Gregory Hieronimus die de 3-0 liet aantekenen. Dit was ook de ruststand.

Tikkie Takkie: in de tweede helft was dit regelmatig het geval en regen de kansen zich eigenlijk aaneen. Op aangeven van Stijn kon Tom zijn derde van de middag maken 4-0. In de rust was Matthew Coenraadts vervangen door Wesley Stadhouders en rond het uur werd Tom Kolkert vervangen door Kenneth Kops. Kenneth scoorde op aangeven van Kevin Tempelaars de 5-0 even later was het weer Kenneth die op aangeven van Yamani de 6-0 aantekenen. In de 70ste minuut scoorde Wesley de 7-0. Even later had Sandro pech en hij zag zijn inzet via de lat overgaan. Yamani werd vervangen door Dennis van Munster en deze gaf zijn visitekaartje meteen af. Met zijn snelheid was hij een continu gevaar voor de OVV-verdediging Dennis stelde Kevin Tempelaars in staat de 8-0 te scoren. In de 83ste minuut was het Dennis die doorstootte tot de achterlijn en Stijn in staat stelde te scoren 9-0. In de 90ste minuut tenslotte was het Wesley die de dubbele cijfers op het scorebord bracht eindstand 10-0.

Volgende week start de competitie nog niet voor VV Oosterhout dit is een week later 29 september tegen SC Emma in Dordrecht.

Foto’s van de wedstrijd vindt je hier: https://www.vvoosterhout.nl/1209/vv-oosterhout---ovv67/?type=1&from=0