VV Oosterhout Za1 sluit seizoen in mineur af!

Unitas'30 1

Mannen, 1, 4e klasse C

26 mei 2018 14:30

Op een warme zaterdag presteren is onbegonnen werk!

Ad Looijmans

Oosterhout

Vandaag de laatste wedstrijd van deze voetbaljaargang tegen Unitas’30 uit Etten-Leur. De staf van de zaterdag 1 had er alles aan gedaan om de hoofden koel te houden zelfs kinderbadjes waren gevuld voor extra afkoeling.

VV Oosterhout had vandaag de meeste moeite met de hitte zullen we maar zeggen, Unitas’30 ging beter met de warmte om. In het begin van de wedstrijd ging het nog redelijk tegen elkaar op. Na de treffer en de terechte voorsprong van Unitas’30 op dat moment duurde het tot de 43ste minuut dat Dennis Rutters, wederom een van de betere VV Oosterhouters vandaag, Nick van Seters inspeelde Nick legde de bal af op Stefan Kok en deze moet je geen kans geven of hij scoort zo ook vandaag weer 1-1.

De tweede helft kwam VV Oosterhout er eigenlijk niet meer aan te pas, door de hitte raakten vooral aan Unitas’30 enkele spelers en hun grensrechter oververhit en had de scheidsrechter moeite het geheel in goede banen te leiden na een gele kaart voor praten voor de nummer 8 van Unitas’30 kalmeerden de gemoederen. De nummer 20 van Unitas’30 maakte tweemaal gretig gebruik van een diepe bal en scoorde de 1-2 en de 1-3. Al met al vandaag een van de minste wedstrijden gezien van VV Oosterhout zaterdag 1 geen beleving of bezieling gezien en dan ben je een prooi voor je tegenstander. Op naar de volgende voetbaljaargang.
Foto's van de wedstrijd vind je hier: http://www.vvoosterhout.nl/995/vv-oosterhout---unitas30/?type=1&from=0