VV Oosterhout zaterdag verliest van koploper

Willem II 1

Mannen zaterdag, 1, 4e klasse E

4 maart 2017 14:30

Wanrooy, P.M.J. van

Een paar momenten van onoplettendheid zijn fataal!

Zaterdag 4 maart mocht de hoofdmacht van VV Oosterhout zaterdagafdeling aantreden tegen de koploper uit de vierde klasse E van het zaterdagvoetbal Willem II uit Tilburg.

De eerste helft ging lange tijd goed tegen elkaar op het was zelfs Oosterhout dat het meest in balbezit was. De Tilburgers waren echter levensgevaarlijk op de counter. Het was dan ook niet verwonderlijk dat op het eind van de eerste helft hier de 1-0 uit voortkwam.

In de tweede helft werd het een gezapig potje waarin op het eind Willem II nog twee keer het net wist te vinden eindstand 3-0.

De wedstrijd stond onder leiding van de heer van Wanrooy die redelijk floot wel strooide hij overdreven met geel, goed voor de KNVB zullen we maar denken, in een vriendschappelijk potje voetbal.

Eerste kans: de eerste kans van de wedstrijd was voor Ahmet, die gesteund door zijn gezin, van afstand kon aanleggen zijn schot ging echter naast de verkeerde kant van de paal. Dezelfde Ahmet werd even later vanachter aangetikt en raakte hierbij licht geblesseerd, hij kon echter de wedstrijd uitspelen.

Tegendoelpunt: In de 33ste minuut verraste Bram Drijvers, Mark van der Avoird van VV Oosterhout aan de achterlijn, hij kapte Mark uit en liet Remco kansloos 1-0.

Hardwerkend: de hardwerkende Stefan Kok was ook deze middag weer een plaag voor zijn directe tegenstander, zeg maar tegenstanders soms was er sprake van driedubbele dekking, uit een van die acties op rechts schoot hij net naast. De ruststand was 1-0.

Vrije trap: in het eerste deel van de tweede helft kreeg VV Oosterhout een vrije trap op een mooie plaats links van het midden te nemen. Ahmet plaatste de bal in de muur, helaas leverde de rebound geen treffer op, in de 75ste minuut kon Ahmet nog op doel koppen maar deze bal was voor Dion van Meel de keeper van Willem II

Slotfase: de slotfase was voor Willem II en via twee mazzeldoelpunten liepen zij uit naar een geflatteerde 3-0.

Volgende week speelt VV Oosterhout Za 1 wederom een uitwedstrijd tegen SV Noordeloos. Adres

Sv Noordeloos, Nieuwendijk 10, 4225 PD, Noordeloos

Foto’s van de wedstrijd: https://www.vvoosterhout.nl/802/willem-ii---vv-oosterhout/?type=1&from=0