VV Oosterhout zondag 2, sportiviteit & respect.

Irene'58 2 (zon)

Mannen zondag, 2, 4e klasse 406

19 maart 2017 11:00

Guus Esseboom

Beter laat dan nooit, maar het wordt zeker tijd om het VV Oosterhout zondag 2 voetbalteam in ‘t Zonneke te zetten. Dit Oosterhouts team bestaat voornamelijk uit jonge spelers en beschikt dan ook over de nodige conditie, behendigheid en voetballend vermogen. Helaas is dit in de vierde klasse waar dit team is ingedeeld bij veel tegenstanders ver te zoeken. Dit wordt door tegenstanders dan ook vaak opgelost door de nodige  overtredingen en agressiviteit. Jammer dat dit ook een onderdeel van het voetbal is. Als trouwe supporters probeer je dit dan ook maar voor lief te nemen, in de hoop dat een van de jongens geen zware blessure op zal lopen.

Even terug naar de zondag 2 (selectie) van VV Oosterhout die een pluim verdienen als het gaat om sportiviteit en respect. Bijna laatste in de poule van de competitie maar nummer 1 als je de wedstrijden zou beoordelen op sportiviteit, respect en voetballend vermogen. Menig speler sluit dan ook regelmatig aan in de selectie van VV Oosterhout zondag 1. Gelukkig kunnen ze hun capaciteiten nog laten zien in de beker, waar ze in de halve finale staan. Deze wedstrijd is op dinsdag 2 mei om 19.00 uur in Haaren tegen Nemelaer zondag 3. Zou mooi en zeker verdiend zijn als ze de finale halen. Team en staf veel succes in de laatste fase van seizoen 2016-2017. Tevens een bedankje voor alle vrijwilligers en trouwe supporters van dit team.

Nog zeven competitie wedstrijden te gaan waarvan de eerste op zondag 26 maart om 12.30 uur tegen Gesta zondag 2 in Galder gespeeld wordt. De eerst volgende thuiswedstrijd is op zondag 2 april, aanvang 11.00 uur tegen Neerlandia'31 zondag 2. Nu het grootste deel van de staf vroegtijdig is gestopt kunnen ze alle extra hulp goed gebruiken. Zeker de nodige supporters zijn altijd van harte welkom.
Tot ziens bij VV Oosterhout op sportpark de Contreie, Weststadweg 1 te Oosterhout.