VV Oosterhout erkent meerdere in TSC en verliest de derby!

TSC 1 (zon)

Mannen zondag, 1, 3e klasse B

23 april 2017 14:30

Michielsen, H.C.A.

De pijlen scherp en het kruid drooghouden voor de nacompetitie is nu het devies voor VV Oosterhout!

Vandaag op het programma in de derde klasse B de wedstrijd VV Oosterhout - TSC. Op een vol maar koud sportpark ‘De Contreie’ zagen 600 toeschouwers vanaf het beginsignaal van de resoluut leidende scheidsrechter Michielsen uit Chaam, die samen met zijn twee onafhankelijke assistenten een correcte partij floot, een TSC dat in woord en spelopvatting liet zien vandaag de punten mee te willen nemen naar de eigen thuisbasis.

De eerste helft ging nog redelijk gelijk op al was het TSC dat de beste kansen kreeg met name de jonge Marnix van der Velden kreeg een dot van een mogelijkheid maar hij miste. VV Oosterhout kreeg via Marouane een goede kans maar ook deze ging mis, misschien had hij beter Stijn Biemans in kunnen spelen.

In de tweede helft een feller TSC dat VV Oosterhout steeds verder de verdediging in drong. Dit resulteerde in de 59ste minuut in doelpunt van Asrih, de voor Ramon Everduim verdienstelijk invallende Mitchell van Gool kon de eerste inzet keren, de tweede was echter raak. Baris Kaya protesteerde te heftig en kreeg zijn tweede gele kaart en dus rood. VV Oosterhout met tien man verder. Ondanks de man meer van TSC bleef VV Oosterhout hard werken en de aanval zoeken. Kevin van den Heijkant was het dichtst bij de gelijkmaker hij nam de bal vol op zijn schoen maar zag zijn inzet op de lat uiteenspatten.

Even later was het wel raak voor TSC uit een prachtige pass scoorde Asrih zijn tweede en was hij het goudhaantje voor TSC deze middag. Eindstand 0-2

Voor VV Oosterhout zit er niets anders op dan ‘uit te huilen’ en zich op te maken voor de volgende derby uit bij de ‘vrienden’ van SCO, daarna op 7 mei nog de thuiswedstrijd tegen Hilvaria en dan start op 21 mei de nacompetitie.

Aanstaande zondag SCO - VV Oosterhout op sportpark ‘de Elskens’ aanvang 14.30 uur.

Foto’s van de wedstrijd vind je hier: https://www.vvoosterhout.nl/829/vv-oosterhout---tsc/?type=1&from=0