VV Oosterhout geeft 4-1 voorsprong uit handen einstand 4-4

Mannen zondag, 1, 3e klasse B

29 januari 2017 14:30

Dinter, M. van

Nooit Ophouden Altijd Doorgaan een wijze les!

Zondag jongstleden hervatte VV Oosterhout de competitie in Tilburg bij Tsv NOAD. Wat een makkelijke middag leek te worden eindigde na 90 minuten voetbal in een deceptie. Al na 7 minuten stond VV Oosterhout met 2-0 voor een eerste waarschuwing was er al door de watervlugge Papito Koeks van Tsv NOAD die de hele defensie van VV Oosterhout het nakijken gaf en Sherwin Fraser de 1-2 liet scoren. Voor rust scoorde Stijn Biemans nog een prachtige 1-3 en na rust liet Yeswindum Gire de 1-4 aantekenen. Van minuut 59 t/m 68 was de wedstrijd voor Tsv NOAD zij scoorde 3 maal.

Voortvarend van start: Vanaf het eerste fluitsignaal van de heer van Dinter was het VV Oosterhout dat de klok sloeg dit resulteerde in de vierde minuut in een mooie treffer van Tarik Mamaar op aangeven van Matthew Coenraadts schoot hij onberispelijk binnen. Nauwelijks 3 minuten later was het Marouane Bouchti die via een tegenstander de 0-2 liet aantekenen.

Hard werken: in het verloop van de eerste helft werd er hard gewerkt en ontstonden er een paar mooie kansen die niet verzilverd werden. In de 30ste minuut een eerste waarschuwing van Tsv NOAD de watervlugge Papito Koeks liet de verdediging zijn hielen zien en de bonkige spits Sherwin Fraser had de bal voor het intikken. Een tegenvaller voor Jorco de Kok was de blessure van Kazim Aydin, hij werd met een hamstringblessure vervangen door Baris Kaya

Prachtig doelpunt: in de 34ste minuut scoorde Stijn Biemans na goed doorgaan van Derek Brison aan de achterlijn met een snoeiharde schuiver de 1-3 achter Roy Timmers.

Het kan verkeren: de tweede helft was in het begin nog voor VV Oosterhout. Ryan Snoeren mocht met een enkelblessure het veld verlaten en hij werd vervangen door Yeswindum Gire. In de 55ste minuut scoorde hij de 4-1. Vanaf de 59ste minuut was het 9 minuten lang de wedstrijd van Sherwin Fraser en Papito Koeks van Tsv NOAD. Met drie messcherpe counters kwamen zij terug tot 4-4.

Met de moed der wanhoop: Na de 4-4- was de wedstrijd weer voor VV Oosterhout wat er ook geprobeerd ze kwamen echter niet meer tot scoren en hoe vervelend het ook is 4-4 was een terechte uitslag.

Volgende week de thuiswedstrijd tegen VV Bavel op sportpark ‘de Contreie’. Aanvang:14.30

http://www.vvoosterhout.nl/792/tsv-noad---vv-oosterhout/?type=1&from=0 via deze link kom je bij de foto’s van de wedstrijd