VV Oosterhout speelt gelijk en verschaft zich goede uitgangspositie!

Unitas'30 1 (zon)

VV Oosterhout 1 (zon)

Mannen zondag, 1, 2e klasse/3e klasse 3 nacompetitie

22 mei 2016 14:30

Uitterhoeve, L.J.

Frans had het druk moest alle spelers verzorgen ook die van Unitas’30

VV Oosterhout speelde afgelopen zondag de eerste wedstrijd in de nacompetitie uit tegen Unitas’30 uit Etten Leur. Op een regenachtig sportpark begon de wedstrijd om 14.30.

Na 30 seconden spelen was daar de eerste kans in de wedstrijd, Deze was voor de Unitas’30-spits die vrij voor VV Oosterhout-doelman de Liefde opdook. Zijn schot ging echter naast. Na 9 minuten spelen de tweede kans voor Unitas’30 dat flink druk zette op de VV Oosterhouters. VV Oosterhoutdoelman de Liefde maakte het schot ongevaarlijk. Na 15 minuten spelen de eerste kans voor VV Oosterhout. Een voorzet van Ryan Snoeren werd net voor de voeten van Tarik Maamar weggehaald. In de 25e minuut de openingstreffer van de wedstrijd. Het was Tarik Maamar die Ryan Snoeren de diepte instuurde. Deze wist wel raad met deze kans en schoot de bal achter de Unitas’30-doelman 0-1. Na deze treffer had VV Oosterhout de controle over de wedstrijd en in de 45e minuut nog een kans voor VV Oosterhout, maar ook hier redde de Unitas’30 doelman de inzet van Tarik Maamar.

Ruststand 0-1.

In de tweede helft een Unitas’30 dat op zoek ging naar de gelijkmaker. De VV Oosterhoutverdediging stond echter als een huis en gaf nagenoeg niets weg. In de 67e minuut was VV Oosterhout dicht bij een tweede treffer. Menno Kans zag zijn vrije trap vanaf 25 meter gered door de Units-doelman. In de 71e minuut was daar toch de gelijkmaker. Op een snoeihard genomen vrije trap bracht de VV Oosterhout-doelman in eerste instantie nog redding maar de rebound was voor de Unitas’30-spits die de 1-1 aantekende. Na deze treffer bleven voor beide teams echte kansen uit en was de eindstand 1-1. Een prima uitgangspositie voor de Oosterhouters voor de return a.s. donderdag 26 mei thuis op sportpark de Contreie. De wedstrijd begint om 19.00uur JPR