Gastheer / vrouw

30-10-2019

Gastheer / vrouw

VV Oosterhout zoekt gasthe(e)r(en) / gastvrouw(en)

Ben jij die enthousiaste Opa/Oma/Vader/Moeder/Oom/Tante die een bijdrage wil leveren aan onze mooie vereniging!

VV Oosterhout is een ambitieuze, groeiende vereniging die is gevestigd op het prachtige Sportpark De Contreie aan de Weststadweg 1 te Oosterhout. Vanwege de ideale ligging nabij de nieuwe wijken, De Kreek, De Contreie en Vrachelen verwachten wij de komende tijd enorm verder te gaan groeien. Dit zowel in aantallen leden alsook niveau op voetbaltechnisch gebied.
Om deze verwachte groei in goede banen te kunnen leiden zijn wij als bestuur van de vereniging actief op zoek naar extra vrijwilligers om onze organisatie te versterken.

Denk hierbij aan mensen die willen ondersteunen in de Horeca (bar, keuken), Schoonmaak van het gebouw of terreinbeheer.
Ook in diverse andere commissies zijn extra mensen met een goede motivatie meer dan welkom.
Om in contact te komen met potentiële vrijwilligers zijn wij op zoek naar:

Gasthe(e)r(en) / Gastvrouw(en) (circa 2 tot 3 uur per week)

De gastheer / gastvrouw is een sociaal dier wat leeft van sociale contacten met mensen en energie krijgt van het constant in gesprek gaan met aanwezige vaders, moeders, opa’s, oma’s of andere aanwezigen.
Dit op de woensdagmiddag van circa 14:00 uur tot 16:00 uur en de zaterdag ochtend van 8:30 uur tot 12:00 uur.
Maandag avond van 17:45 uur tot 19:30 uur zou eventueel ook tot de mogelijkheden behoren.
Ideaal zou zijn als we een groep gastheren en vrouwen samen kunnen stellen zodat er meerdere mensen hier actief in kunnen zijn.
Vele handen maken immers licht werk!
Het doel is mensen in een huiselijke sfeer proberen te activeren hun steentje bij te dragen aan de ontwikkeling van de vereniging.

Wat bieden wij ?
Onderdeel van een dynamische vereniging waarbij plezier maken met elkaar en respect voor elkander een tweetal belangrijke kernwaarde zijn.
Voorts mag je naar eigen inzicht met mensen in gesprek gaan en deze na het enthousiasmeren koppelen aan de juiste mensen binnen de organisatie. Dit met als doel ze als actief vrijwilliger te werven voor VV Oosterhout.
Om een bak koffie/thee voor bij het praatje met nieuwe mensen hoef je jezelf niet te bekommeren want deze zijn op kosten van de vereniging!

Interesse ?
Neem dan vandaag nog contact op met Nick Oprins of Ruud Looijmans via: [email protected]

Reageren op de vacature

* = verplicht