Club van 50

De club van 50 is een donateur initiatief binnen de vereniging voor mensen die de voetbalvereniging  VV Oosterhout, en met name de jeugd, een warm hart toedragen en daarvoor jaarlijks €50,-- willen doneren. De club van 50 is binnen de vereniging een min of meer autonoom onderdeel met een eigen bestuur en met de leden –donateurs, waarbij het bestuur verantwoording aflegt voor het gevoerde beleid.

Wat wordt er bijvoorbeeld allemaal gedaan met uw donatie:

• Nieuwe ballen/speelattributen
  • Bijdrage jeugdkamp
  • Clinics
  • Jeugdopleidingen/jeugdtrainers
  • Materialen voor onderhoud velden
  •  Bijdrage Sinterklaasviering
  •  Bijdrage Halloween
  •  Bijdrage lentefeest (paseieren zoeken)
  •  etc.

Dit is maar een kleine greep waar steeds geld voor nodig is om de club op goed niveau te laten functioneren. U als lid van de club van 50  beslist ook mee wat er met het geld gedaan gaat worden.

De club van 50 doet ook iets terug in de richting van haar donateurs met een eventuele donateur avond bij VV Oosterhout.

Wilt u ook deelnemen aan de club van 50 dan verzoeken wij u vriendelijk  het aanmeldingsformulier in te vullen.

Indien u nog vragen en/of opmerkingen heeft dan kunt u natuurlijk altijd contact opnemen met een van de leden van het bestuur van de club van 50.

Contactpersonen

Henk Coenraadts, Arjan van Dongen, Edwin Schouten en Ad Looijmans

We hopen op uw bijdrage! De club vaart er wel bij !!!