Gedragsregels en sanctiebeleid

Een vereniging is van, voor en door de leden.

Om een en ander orderlijk en voor iedereen aanvaardbaar te laten verlopen kan ook onze vereniging niet zonder een aantal afspraken.

Klik hier voor de gedragsregels zoals die door het bestuur zijn vastgesteld.
Klik hier voor het sanctiebeleid zoals die door het bestuur is vastgesteld.
Klik hier voor ons proces m.b.t. het aanvragen van een VOG voor alle vrijwilligers van de verenging. Alle vrijwilligers dienen zich in te schrijven bij de vereniging en de volgende notitie is opgenomen op het inschrijfformulier: 9. Voor elke vrijwilliger van VV Oosterhout wordt er een VOG aangevraagd.

Voor meer informatie over grensoverschrijdend gedrag kijk op https://centrumveiligesport.nl