Inschrijven vrijwilligers

Een vereniging kan niet zonder vrijwilligers. Daarom zijn we altijd op zoek naar mensen die het leuk vinden om een actieve rol binnen onze vereniging te spelen. Het is zinvol en dankbaar werk en er profiteren veel mensen van je inzet.  Niet in de laatste plaats jijzelf of je kinderen !

Via onderstaand formulier kun je aangeven of en wanneer je beschikbaar bent voor activiteiten of ander vrijwilligers werk.
Voor de werkzaamheden in de kantinepool, terreinknechtenpool, wedstrijdsecretariaat en schoonmaakpool is een vrijwilligersvergoeding beschikbaar.

Via het vrijwilligersrooster kun je zien voor welke taken er per dag vrijwilligers nodig zijn. Je kunt jezelf daar gelijk online registeren of aanmelden.
Als je jezelf voor de eerste keer voor een taak aanmeld nemen we natuurlijk even contact op om je op weg te helpen.

We hebben een kort overzicht van de werkzaamheden per taak opgesteld zodat je kunt inschatten of de taak een beetje bij je past.

Aanmelden vrijwilligers

Geef hieronder aan voor welke activiteiten of werkzaamheden je beschikbaar bent als vrijwilliger.
Er wordt contact met je opgenomen door de commissie of het bestuur om je inzet te bespreken.

* = verplicht