Secretariaat

Lid worden
Lid worden doe je door het formulier op deze website in te vullen. We nemen daarna contact met je op om te kijken in welk team je kunt gaan spelen en wanneer de trainingstijden zijn. Je kunt ook onderstaand formulier invullen en opsturen naar het aangegeven adres.
Ook dan nemen we contact met je op voor de verdere afwerking.
Inschrijfformulier

Overschijving
Kom je van een andere vereniging, dan is overschrijving noodzakelijk. Dit gebeurt tegenwoordig digitaal. Meld je aan bij de nieuwe vereniging, en de verenigingen verwerken dit in Sportlink. Mits er netjes is afgemeld en alle opstaande facturen zijn voldaan bij de oude vereniging.

Digitale spelerspas
Sinds seizoen 2017/2018 werkt de KNVB met een digitale spelerspas. Hiervoor is nog steeds een pasfoto nodig, maar die mag ook digitaal opgestuurd worden. Daarnaast MOET je e-mailadres bekend zijn in de ledenadministratie. Is dit niet het geval, of twijfel je eraan? Stuur dan een mailtje naar de secretaris met je juiste gegevens

Afmelden
Afmelden doe je door een mailtje met je naam, geboortedatum en huidig team te sturen naar het secretariaat.

De secretaris bereik je het snelste door een mail te sturen naar [email protected] .
Vermeld in ieder geval je naam en telefoonnummer zodat we contact met je op kunnen nemen als er iets niet duidelijk is.