VV Oosterhout JO8-1 verliest van sterk Baronie

Blauwe Kei 1 a
4834AW
BREDA

Vandaag stond de vroege wedstrijd tegen Baronie JO8-1 op het programma. De laatste wedstrijd van deze periode in de hoofdklasse A. De jongens hadden er zin in en wilden graag laten zien dat ze met opgeheven hoofd deze periode zouden afsluiten.

Vanaf minuut 1 was de strijd goed en kreeg de tegenstander niet veel ruimte. Ondanks een goede start kwam de ploeg op achterstand maar bleef het goed strijden. Helaas was het toch zo dat Baronie net wat feller was en de jongens net een fractie te laat waren om het gevaar eruit te halen. Oosterhout kreeg wat kleine kansjes maar ondanks met vlagen goede combinaties kon het geen vuist maken. Baronie ging dan ook met een 3-0 voorsprong de rust in.
VV_Oosterhout_JO8-1_23032024.jpg

In de tweede helft bleef het beeld onveranderd. Oosterhout probeerde iets meer en kwam wat meer van de goal af. In de laatste 10 minuten werd helaas de ruimte tussen de verdediging en aanval te groot. Ook omschakelen werd steeds lastiger tegen het sterke Baronie. Uiteindelijk liep Baronie dan ook iets geflatteerd uit naar een flinke voorsprong. Gelukkig deed Oosterhout ook iets terug zodat de 0 niet op het scorebord bleef staan. Einduitslag 7-1. Baronie gefeliciteerd met het kampioenschap en wellicht tot in de toekomst.

Ondanks de nederlaag zijn we enorm trots op de jongens. In een hele sterke hoofdklasse A zijn er wat wedstrijden verloren maar hebben we met veel strijd ook met vlagen goed tegenstand kunnen bieden. Volgende week zullen we horen in welke klasse we de laatste periode ingaan maar dat we hier zin in hebben staat vast. Het is fijn dat we zo verder kunnen bouwen aan wat deze toppertjes allemaal in huis hebben. Want dat ze hun maximum nog niet hebben bereikt is 1 ding wat zeker is.

Bedankt aan alle ouders die de jongens flink hebben aangemoedigd. Op naar de volgende periode.