VVO JO8-1 verliest van topploeg ASWH JO8-1!

ASWH JO8-1

VV Oosterhout JO8-1

Hoofdklasse (3e fase) 1

3 februari 2024 11:30

L. Leider

Sportpark Schildman
Reeweg 75 B
3342AA
HENDRIK-IDO-AMBACHT
tel. 078-6813552 (Hoofdkantine di-vr-zo)

Vandaag stond de lastige uitwedstrijd tegen ASWH JO8-1 op het programma. De eerdere ontmoetingen werden altijd gekenmerkt door goed, spannend en sportief voetbal van beide kanten. Waarbij de laatste editie nog gewonnen werd door VVO met 4-3 dus we vertrokken met goede hoop naar sportpark Schildman in Hendrik-Ido-Ambacht.

VV_Oosterhout_JO8-1_03022024.jpg

In de eerste minuten werd helaas al snel duidelijk dat het wederom een lastige wedstrijd ging worden. Ondanks dat de jongens er alles aan deden om het ASWH lastig te maken, vielen er al snel een aantal prachtige en vooral onhoudbare tegengoals. Door deze vroege achterstand (5-0) leken de jongens al door te hebben dat het erg moeizaam zou gaan worden. De strijd ontbrak vandaag en dit zagen we terug in het spel. Door een mooie tegengoal konden we wat terug doen (5-1), maar ook in het vervolg lukte het ondanks een paar goede kansen niet om een vuist te maken. ASWH bleef sterk in balbezit en maakte het VV Oosterhout voortdurend lastig, wat uiteindelijk resulteerde in een 10-1 nederlaag.

Een teleurstellend resultaat! Maar al met al met al zijn dit soort wedstrijden ook enorm leerzaam voor zowel de spelertjes als de staff. En geeft dit weer kansen en ontwikkelmogelijkheden om op de trainingen verder aan te bouwen.

We willen ook alle meegereisde ouders weer bedanken! De komende twee weken is er geen programma vanwege de carnavalsvakantie, dus de eerstvolgende (thuis)wedstrijd spelen we op 24 Februari tegen Oranje Wit. Een wedstrijd waar we weer enorm naar uitkijken, aangezien we wekelijks het beste uit onszelf naar boven moet halen om ons te handhaven in deze zware Hoofdklasse competitie. Tot dan!