VVO wint eerste wedstrijd van de derde periode

TSC JO9-3

VV Oosterhout JO9-3

3e klasse (3e fase) 37

27 januari 2024 10:00

Sportpark De Warande
Warandelaan 10 14
4904PC
OOSTERHOUT NB

Op een matig veld met nog dauw erop, begon VVO afgelopen zaterdag om 10:00 uur aan de derby tegen TSC, bij TSC. Met een sterke start wist VVO al binnen enkele minuten op voorsprong te komen.

Sterke start

In het eerste kwart van de wedstrijd wist Vinley al na 2 minuten de openingstreffer te maken, waardoor het snel 0-1 stond voor VVO. Niet veel later kreeg Aeden een penalty en benutte deze kans, waardoor de voorsprong werd vergroot naar 0-2. In de 8e minuut maakte Ryan zelfs het derde doelpunt voor VVO.

TSC had in deze eerste 10 minuten twee keer pech met schoten op de paal. Gelukkig was onze keeper Rouel weer erg alert en hield hij het doel schoon.

Voorsprong uitbreiden

Het tweede kwart van de wedstrijd verliep wat meer gelijk opgaand, maar toch wist Vince nog een vierde doelpunt te maken voor VVO, waardoor zij met een ruime voorsprong van 0-4 de rust ingingen.

Foto_TSC_27-01-2024_002.jpg

Dominant spel

In het derde kwart van de wedstrijd was het opnieuw Ryan die zijn stempel drukte op het spel. Hij wist nog twee keer het net te vinden, waardoor VVO op een comfortabele voorsprong van 0-6 kwam.

Late tegendoelpunten

In het vierde en laatste kwart van de wedstrijd zagen we een bekend patroon. Onze verdediging ging te ver naar voren, waardoor onze keeper machteloos stond tegenover de aanvallen van TSC. Hierdoor wist TSC nog twee doelpunten te scoren in de slotfase. De eindstand werd uiteindelijk 2-6 in het voordeel van VVO.

Mooi begin van de derde periode

Voor VVO is deze overwinning een mooi begin van de derde periode van dit seizoen. Met een sterke start en dominant spel hebben zij laten zien dat ze klaar zijn om te strijden voor succes. Deze overwinning zal het team ongetwijfeld vertrouwen geven voor de komende wedstrijden.