VV Oosterhout JO13-1 Wint de derby tegen TSC en behoud koppositie!

TSC JO13-2

VV Oosterhout JO13-1

3 februari 2024 10:00

L.A.A. van Malsen

Sportpark De Warande
Warandelaan 10 14
4904PC

Op de koude en winderige zaterdagochtend mag VV Oosterhout JO13-1 aantreden tegen de Blauw Witten uit de Warandelaan. TSC JO13-2 staat op het programma. Het nog ongeslagen VV Oosterhout stond vandaag een zware proef te wachten tegen de degradant uit de 1e Klasse. Onder leiding van scheidsrechter Lucas van Malsen begon de wedstrijd.

Het was een zeer spannende wedstrijd die pas na 15 minuten werd opengebroken door Mehmet op assist van Levy, een mooie steekbal vanuit de verdediging in de diepte die Mehmet op snelheid meeneemt en de keeper kansloos laat. 0-1! Net voor rust krijg TSC nog een corner die door de grote verdediger word binnen geknikt. 1-1. Rust.
VV_Oosterhout_JO13-1_03022024.jpg

Na een tactische en zeer strenge bespreking van Danny, Justin en Stephan was VV Oosterhout klaargestoomd voor de 2e helft.

TSC voert de druk op en komt met een goed schot rond de 16, deze aanval word gekeerd door een hele knappe redding van Aaron, die ons hierdoor in de wedstrijd houd!

Een aantal felle en soms harde duels verder wint Luc een belangrijk duel op het middenveld en steek Mehmet opnieuw weg op snelheid en die schiet hem weer knap binnen! 1-2

VV Oosterhout is los! Na knap voetbal van VV Oosterhout wist TSC het niet meer, en kwamen ze nog maar weinig aan de bal. Richting het einde van deze spannende wedstrijd komt Giovanni op snelheid op langs de zijkant, swingt zich door 2 verdedigers heen en geeft de bal perfect op maat op Mehmet die klaar staat voor de goal, de wedstrijd op slot gooit en tevens zijn 2e hattrick van het seizoen binnen schiet! 1-3 is de eindstand!

Al met al een knappe teamprestatie, complimenten van de ouders en van de staf!

JK