VVO JO8-1 strijdend ten onder tegen v.v. Dubbeldam!

Dubbeldam JO8-1

VV Oosterhout JO8-1

Hoofdklasse (2e fase) 1

18 november 2023 10:30

Sportpark Schenkeldijk
Schenkeldijk 1
3328LA
DORDRECHT

Wekelijks worden de complimenten van de tegenstander ontvangen voor de geleverde strijd en het verzorgde spel, maar helaas zijn er nog geen punten gepakt in de Hoofdklasse fase 2. Maar desondanks blijft de staff positief en worden de leerzame ontwikkelpunten meegenomen in de trainingsstof. En ook onze toppertjes houden hun hoofd koel en leggen iedere week weer vol energie hun strijdlust op de groene mat. Zo ook vandaag in de regenachtige uitwedstrijd tegen v.v. Dubbeldam JO8-1 in Dordrecht. De JO8-1 begon sterk aan de wedstrijd en de eerste doelpogingen waren dan ook voor VVO. In een verder gelijk opgaande eerste tien minuten was het toch v.v. Dubbeldam dat de score opende, 1-0. Onze jongens bleven echter strijden en een plaag voor hun directe tegenstander waardoor de wedstrijd zich volledig op de helft van de tegenstander afspeelde. We creëerden hele grote kansen, maar hadden geen geluk in de afronding waardoor we gingen rusten met een 1-0 tussenstand.

VV_Oosterhout_JO8-1.jpg

Jammer genoeg konden we de lijn van de eerste helft niet goed doorzetten en door gebrek aan scherpte viel al vrij snel de 2-0. Niet veel later toch de aansluitingstreffer na een vlot lopende aanval over links, 2-1. Ondanks deze treffer bleef v.v. Dubbeldam de bovenliggende partij en konden ze uitlopen naar 4-1. Met nog tien minuten op de klok was de opdracht voor VVO duidelijk, alles of niets! Dit leverde aan beide kanten nog een doelpunt op. Wat uiteindelijk resulteerde in een 5-2 nederlaag.

Een nederlaag met aanknopingspunten. En tevens een wedstrijd waarin de staff de spelers op andere posities had opgesteld om af te tasten wat hier het effect van zou zijn. Dus al met al weer een hele leerzame voetbalochtend en de koppies zijn zeker niet gaan hangen. We blijven in de drie resterende competitiewedstrijden er dan ook vol voor gaan om onze eerste punten te gaan pakken! Te beginnen met de eerstvolgende thuiswedstrijd volgende week Zaterdag tegen Unitas JO8-1.

En uiteraard alle meegereisde supporters weer bedankt voor de steun, zelfs onder deze barre weersomstandigheden!