VV Waspik te sterk voor ST Oosterhout/ SCO MO17-1

Stadhoudersdijk 33
5165RG
WASPIK

Onder zeer barre omstandigheden werd deze wedstrijd op een zwaar en deels slecht veld gespeeld. Door de afwezigheid van Floor en Jara was het weer even puzzelen voor de staf en dat werd niet beter nadat Fre  ziek en Iris V geblesseerd het veld moesten verlaten. Het was een wedstrijd met weinig kansen over en weer en met veel, soms fysieke, strijd op het middenveld. Het eerste doelpunt viel na 37 minuten spelen toen Laura een corner in één keer het doel in kreeg, 0-1. Na rust hetzelfde beeld, het spel vond voornamelijk op het middenveld plaats. Waspik wist wel meer druk te houden op de Oosterhoutse verdediging maar die kwam tot 5 minuten voor het einde van de wedstrijd niet serieus in gevaar. Een schot van Waspik werd goed gepareerd door Zoë maar de corner die daaruit ontstond leidde tot de 1-1. Met deze  stand viel te leven maar Waspik rook bloed en zette nog een keer aan. Een persoonlijke inschattingsfout werd door Waspik hard afgestraft waardoor de eindstand in de laatste minuut op 2-1 kwam. Een pijnlijke nederlaag waarbij de tomeloze inzet van iedereen niet werd beloond.
VV_Oosterhout_MO17_1.jpg VV_Oosterhout_MO17_2.jpg