VV Oosterhout JO9-3 wint de eerste wedstrijd na promoveren

Min. Goselinglaan 1 A
5103BH
DONGEN

Na een succesvolle eerste periode waarin we kampioen zijn geworden, hebben we twee weken lang geen wedstrijden hoeven te spelen. Maar op zaterdag 28 oktober was het dan eindelijk tijd voor onze eerste competitiewedstrijd in de derde klasse tegen VV Dongen in Dongen.

In het eerste kwart was direct te merken dat we in deze klasse meer weerstand zullen krijgen. Er viel geen doelpunt in het eerste kwart. In het tweede kwart was het Luuk die in de eerste minuut de 0-1 wist te maken, gevolgd door Noah met een doelpunt in de vierde minuut voor een 0-2 voorsprong. Helaas kregen we in de achtste minuut een tegendoelpunt tegen, waardoor de stand op 1-2 kwam te staan vlak voor rust. Gelukkig wist Sef, die inviel voor Aeden, die helaas niet kon meespelen, nog een doelpunt te scoren in de slotseconde voor rust en bracht daarmee onze voorsprong naar 1-3.

VV_Oosterhout_JO9-3_28102023.JPG

In het derde kwart maakte Ryan nog een mooi doelpunt en bracht daarmee onze voorsprong naar 1-4. In het vierde en laatste kwart wisten beide teams nog een doelpunt te maken. Bij ons was het opnieuw Luuk die scoorde, wat resulteerde in een prachtige eindstand van 2-5 - onze eerste overwinning in deze nieuwe klasse!

We willen ook Rouel, onze keeper, complimenteren voor zijn uitstekende reddingen tijdens deze wedstrijd. Hij heeft weer laten zien waarom hij onder de lat staat!

De volgende uitdaging staat alweer voor de deur, want komende zaterdag spelen we thuis tegen SCO. We zijn klaar om weer alles te geven en hopen opnieuw met succes van het veld af te stappen.

Als voetballiefhebbers kunnen we trots zijn op deze overwinning en kijken we uit naar wat de rest van het seizoen ons zal brengen. Het belooft een spannend avontuur te worden in de derde klasse!