VV Oosterhout JO9-3 verliest eerste wedstrijd sinds de zomer.

VV Oosterhout JO9-3

SCO JO9-2JM

4 november 2023 11:00

Sportpark Contreie
Weststadweg 1
4906MK

Afgelopen zaterdag speelden wij onze thuiswedstrijd tegen SCO. Na ons kampioenschap zijn we deze periode gepromoveerd naar een hogere klasse, waardoor we wisten dat we uitdagendere tegenstand zouden krijgen. SCO had zelfs nog een klasse hoger gespeeld, dus het niveauverschil was aanzienlijk en die 2 klassen verschil hebben we gemerkt.

Wedstrijdaankondiging_JO9-3.jpg

Ondanks dat SCO niet erg georganiseerd speelde, slaagden ze erin om onze spelers te overrompelen door fel te spelen. Ze wisten maar liefst 10 doelpunten te scoren, terwijl wij diverse kansen hadden maar er geen wisten te benutten. 1 aanvaller van de tegenpartij moest zelfs door minimaal twee van onze verdedigers gedekt worden om te voorkomen dat ze over ons heen liepen. Wel moet gezegd worden dat VVO tot de laatste minuut gestreden heeft en dat zij de koppies niet hebben laten hangen, ondanks de achterstand.

We hebben waardevolle lessen geleerd uit deze eerste nederlaag van het seizoen. Het is duidelijk geworden waar we op moeten focussen tijdens onze trainingen: onze aanvalspartij moet verbeterd worden. Vanavond gaan we hier direct mee aan de slag om ervoor te zorgen dat we sterker en effectiever worden in de aanval. We zijn vastbesloten om te groeien als team en terug te komen van dit verlies.

Komende zaterdag staat er een uitwedstrijd tegen Olympia’60 op het programma. Het zal wederom een uitdagende wedstrijd worden, maar we zijn vastberaden om onze fouten recht te zetten en ons spel te verbeteren. We weten dat onze inzet en toewijding essentieel zijn om succesvol te zijn in deze klasse.

Kom ons aanmoedigen tijdens onze wedstrijden! We waarderen alle steun van het publiek en hopen dat jullie ons blijven motiveren tijdens dit seizoen. Samen gaan we voor betere resultaten!