VV Oosterhout laat gelijkspel lopen.

VV Trinitas Oisterwijk 1

3e klasse B

24 maart 2024 14:30

D. van Mourik

Sportpark D'n Donk
Sportlaan 22
5062JK
OISTERWIJK
tel. 0654666682

Vandaag stond de uitwedstrijd op een winderig sportpark ‘den Donk’ tegen Trinitas Oisterwijk op het programma. De thuiswedstrijd tegen de tegenstander van vandaag eindigde destijds in een gelijkspel en dit was vandaag ook mogelijk geweest als Matthew Coenraadts zijn opgelegde kans had verzilverd.
Trinitas_Oisterwijk_-_VV_Oosterhout_03_24032024.jpg Trinitas_Oisterwijk_-_VV_Oosterhout_06_24032024.jpg Trinitas_Oisterwijk_-_VV_Oosterhout_12_24032024.jpg

Na het eerste fluitsignaal van Dennis van Mourik, een belofte scheidsrechter, hij floot een goede partij, was het Trinitas dat meteen de verdediging van VV Oosterhout onderdruk probeerde te zetten met name Philip Overeem zorgde meteen voor gevaar al in de 2de minuut ging een schot van hem strak voorlangs het doel van Beau Eversdijk, die een mooie groei heeft doorgemaakt in de zondag 1. Het was Trinitas dat de aanval bleef zoeken maar echt gevaar ontstond er niet. Anouar Moukouh had een mogelijkheid maar deze strandde. In de 32ste minuut een kans voor Jayden van Assouw maar ook zijn inzet zag Beau voorlangs gaan. Ruststand 0-0.
Trinitas_Oisterwijk_-_VV_Oosterhout_17_24032024.jpg Trinitas_Oisterwijk_-_VV_Oosterhout_18_24032024.jpg Trinitas_Oisterwijk_-_VV_Oosterhout_23_24032024.jpg

In de 47ste minuut veroverd Matthew de bal net over de middenlijn, de weg naar Ramon Doomen lag open op links stoomde Lucas Barbosa Brito mee op, Matthew besloot voor zijn eigen kans te gaan helaas eindigde zijn inzet tegen Ramon Doomen. Om onduidelijke reden werd de rebound van Martijn Schepers afgevlagd voor buitenspel. Christian van Gestel, van Trinitas, hanteerde de buitenspelregel overigens toch al op het scherpst van de snede. In de 61ste minuut een kans voor Jelmer Meijer, Beau pareerde echter zijn inzet. Wel kwam VV Oosterhout bijna niet meer aan een fatsoenlijke aanval toe. In de 74ste minuut toen kreeg invaller Owen Habraken een niet te missen kans hij scoorde in de rechteronderhoek de 1-0. In de 90+ een scherpe counter en de 2-0 van Max van Dongen was een feit. Jammer van de kans in de 47ste minuut maar helaas, een gelijkspel was een betere afspiegeling geweest van deze faire partij.

Volgende week zijn we vrij, 7 april de thuiswedstrijd tegen TSV Gudok.

Foto’s van de wedstrijd vind je hier: Trinitas Oisterwijk - VV Oosterhout - VV Oosterhout