VV Oosterhout speelt een puike partij voetbal

SV Reeshof 1

3e klasse B

1 oktober 2023 14:00

Anoniem

Sportpark Contreie
Weststadweg 1
4906MK
OOSTERHOUT NB

Vandaag op het programma de wedstrijd VV Oosterhout – SV Reeshof uit Tilburg. Beide ploegen hadden vorige week hun wedstrijden gewonnen. De talrijke bezoekers konden er dus eens lekker voor gaan zitten in een heerlijk najaarszonnetje. De wedstrijd vandaag stond onder leiding van John van Ooijen hij floot een prima partij en liet doorvoetballen waar dit verantwoord was.
Superlot_01102023.jpg VV_Oosterhout_-_Reeshof_2-0_10_01102023.jpg VV_Oosterhout_-_Reeshof_2-0_13_01102023.jpg

Vandaag hebben wij een VV Oosterhout gezien dat op geen enkel moment verzaakte en waarbij de spelers voor elkaar door het vuur gingen. Foutjes en vergissingen werden naadloos voor elkaar opgevangen en gecorrigeerd. SV Reeshof heeft een ploeg die gemakkelijk combineert, deze aanvallen stokten vandaag echter bij de zestien meter van VV Oosterhout. De ploeg drong zeker de eerste helft wel aan en had 60% balbezit maar was niet in staat een vuist te maken.
VV_Oosterhout_-_Reeshof_2-0_16_01102023.jpg VV_Oosterhout_-_Reeshof_2-0_22_01102023.jpg VV_Oosterhout_-_Reeshof_2-0_24_01102023.jpg

VV Oosterhout had het eerste bedrijf de beste kansen dat het bij rust 1-0 stond was een magere afspiegeling van de kansen, deze kansen kwamen voort uit mooi opgezette aanvallen. In de zevende minuut liet Diae Abjij zien waartoe hij in staat is hij omspeelde twee tegenstanders en gaf een mooie assist op Sofyan Asrih die onberispelijk binnenschoot en Manello Donders het nakijken gaf 1-0. In de 18de minuut poeierde Diae de bal snoeihard onderkant lat en de bal stuiterde het veld weer in. In de 26ste minuut raakte Joël de Vos geblesseerd op de achterlijn Bjorn Moerenhout verving hem foutloos. In de 29ste minuut nog een dot van een kans voor Diae, Emiel van Pelt ging sterk door en trok de bal voor Diae miste hem jammer genoeg.
VV_Oosterhout_-_Reeshof_2-0_31_01102023.jpg VV_Oosterhout_-_Reeshof_2-0_32_01102023.jpg VV_Oosterhout_-_Reeshof_2-0_41_01102023.jpg

In de rust wisselde Stijn Biemans en Patrick van Helvoort Emiel voor Danny Hoefnagels. Danny maakte in de 50ste minuut de 2-0 waar iedereen verwachte dat hij de bal terug zou leggen verraste hij Manello Donders in de korte hoek. SV Reeshof was in de tweede helft minder in balbezit dan in de eerste helft. De lange bal die de ploeg ging hanteren was voor de Oosterhoutse defensie makkelijk te verdedigen. Ali Eren Yazici verving in de 70ste minuut de geblesseerde Jari van Helvoort. In de 80ste minuut kwamen Omar Al Zoubi en Lucas Barbosa Brito de moegestreden Anouar Moukouh en Sofyan Asrih vervangen. In de 82ste minuut nog een kans voor Diae, Manello Donders was echter eerder bij de bal. Vandaag en terechte overwinning van VV Oosterhout.

Volgende week de uitwedstrijd tegen Rijen de wedstrijd daar begint op Koning voetbal tijd om 14.30 uur.

Foto’s van de wedstrijd vind je hier: VV Oosterhout - SV Reeshof - VV Oosterhout