VV Oosterhout tevreden met een gelijk spel

VV Trinitas Oisterwijk 1

5 november 2023 14:00

J.H. van den Wildenberg

Sportpark Contreie
Weststadweg 1
4906MK

Zondagmiddag op het programma de wedstrijd VV Oosterhout – VV Trinitas Oisterwijk. Op een winderig sportpark ‘De Contreie’ ontspon zich een wedstrijd met 2 gezichten het begin was voor de Oisterwijkers. Zij kwamen hierin uit een hoekschop ook op voorsprong. Na deze tegentreffer begon VV Oosterhout beter in zijn spel te komen Anouar Moukouh bereidde in het tweede deel van de eerste helft de gelijkmaker (met een buitenspelluchtje) van Diae Abjij voor en zo was na 45 minuten voetballen de ruststand 1-1.
 VV_Oosterhout_-_Trinitas_Oisterwijk_1-1_02_05112023.jpg VV_Oosterhout_-_Trinitas_Oisterwijk_1-1_06_05112023.jpg VV_Oosterhout_-_Trinitas_Oisterwijk_1-1_08_05112023.jpg

Zoals gezegd het begin was voor VV Trinitas Oisterwijk in het combinatiespel waren zij trefzekerder en secuurder dan VV Oosterhout dat zeker in het begin te onrustig aan de bal was. Kansen voor beide teams vielen er niet te noteren. In de 14de minuut hield Krystian Burzynski de eerste bal tussen de palen van VV Trinitas Oisterwijk simpel tegen. In de 18de minuut ging Danny Hoefnagels goed door vanaf de achterlijn speelde hij Diae aan die kon echter niet bij de bal. Hierna was het in de 22ste minuut dat  uit een hoekschop de verdediging van VV Oosterhout de bal niet wegkreeg en Max van Dongen de bal achter Krystian kon koppen 0-1. In de 30ste minuut ging Anouar goed door op rechts zijn gedrukte schot werd door Ramon Doomen tot hoekschop verwerkt. In de 34ste minuut de treffer van Diae 1-1.
VV_Oosterhout_-_Trinitas_Oisterwijk_1-1_11_05112023.jpg VV_Oosterhout_-_Trinitas_Oisterwijk_1-1_16_05112023.jpg VV_Oosterhout_-_Trinitas_Oisterwijk_1-1_17_05112023.jpg

In de tweede helft paradoxaal genoeg een beter voetballend VV Oosterhout maar een VV Trinitas Oisterwijk met de beste kansen. De wind had echter zoveel invloed op het spel dat het niet realistisch was om nog verzorgd voetbal te verwachten. Neem daarbij dat naarmate de wedstrijd naar het einde ging er van beide zijden opportunistischer gevoetbald werd en de te bespelen ruimten steeds groter werden. Na 90 minuten voetbal stond er 1-1 op het scorebord een stand waar beide ploegen mee konden leven. Donderdag aanstaande de inhaalwedstrijd tegen WSJ. De nummer laatst in de competitie het team is dus gewaarschuwd. Zondag de uitwedstrijd tegen TSV Gudok uit Tilburg aanvang daar 14.00 uur.
VV_Oosterhout_-_Trinitas_Oisterwijk_1-1_25_05112023.jpg VV_Oosterhout_-_Trinitas_Oisterwijk_1-1_30_05112023.jpg VV_Oosterhout_-_Trinitas_Oisterwijk_1-1_38_05112023.jpg

Foto’s van de wedstrijd vind je hier: VV Oosterhout - Trinitas Oisterwijk - VV Oosterhout