Terheijden troeft VV Oosterhout op alle fronten af

Sportpark Contreie
Weststadweg 1
4906MK

Je hebt van de wedstrijden dat je er niet aan te pas komt vandaag speelde VV Oosterhout zo’n wedstrijd tegen Terheijden dat op alle fronten zijn tegenstander aftroefde en na 90 minuten terecht als winnaar van het veld stapte.

VV_OOsterhout_-_Terheijden_0-3_1802024.jpg

VV Oosterhout mocht aftrappen. Terheijden zet meteen hoof druk en dat leidt in de 1ste minuut tot een corner voor Terheijden. De corner wordt afgeslagen en uit de tegenaanval krijgt VV Oosterhout in de 2de minuut een hoekschop. Het is vanaf het begin een onrustige wedstrijd. In 4de minuut alweer een onderschepping van Terheijden, met gelijk een voorzet, maar de speler van Terheijden laat de bal van zijn voet rollen, keeper Beau Eversdijk is alert, onderschept de bal en voorkomt zo een doelpunt. In ‘6de minuut een corner voor VV Oosterhout. Diae Abjij neemt aan, draait behendig weg bij de eerste paal, geeft voor, echter een verdediger van Terheijden voorkomt met de hand dat de bal kan worden binnengeschoten. Enkele spelers van Oosterhout claimen een strafschop, maar de scheidsrechter laat doorspelen. In 7de minuut de derde hoekschop voor Terheijden, maar de hoge bal wordt klem gepakt door Beau. Het veld is door de hevige regen glibberig. In 24ste minuut wordt Jari van Helvoort (blessure) gewisseld voor Charles Adebola Arewa.

In de 35ste minuut komt Kazim Aydin via een mooie steekbal van Matthew Coenraadts alleen 1-op-1 met de keeper, Aron van Nijnatten, van Terheijden. De lob van Kazim is echter iets te laag en komt tegen de keeper aan. Dit had de 1-0 kunnen zijn voor Oosterhout. Het blijft uiteindelijk 0-0 bij rust.

Aan het begin van de tweede helft wisselt trainer Stijn Biemans de linksvoor Jonathan Yuya voor de verdediger Bjorn Moerenhout.

In 54ste minuut wordt een dieptepass van Terheijden verkeerd ingeschat door de verdediging van VV Oosterhout. Een speler van Terheijden profiteert behendig van de verwarring achterin tussen Kevin Tempelaars en Charles. Deze passt meteen breed naar de vrij lopende linksvoor van Terheijden. Zijn schot wordt via het been van Martijn Schepers van richting veranderd, 0-1.

Nauwelijks een minuut later weer een dieptepass van Terheijden. Deze komt bij een buitenspel staande speler van Terheijden Jurgen Kieboom vlagt, de scheidsrechter laat echter gewoon doorspelen. In de 1-op-1 situatie die vervolgens ontstaat met de speler van Terheijden, redt keeper Beau. Hij houdt VV Oosterhout op 0-1.

In de 59ste minuut spelen twee verdedigers van Oosterhout elkaar verkeert in waardoor uit het niets een speler van Terheijden de bal in zijn voeten krijgt gespeeld en meteen scoort: 0-2. VV Oosterhout geeft de wedstrijd op deze manier eenvoudig weg aan Terheijden.

In de 65ste  grijpt trainer Stijn Biemans in: verdedigers Charles en Ali Eren Yazici worden gewisseld voor Joël de Vos en Wesley Stadhouders.

Een paar minuten later, ter hoogte van middellijn, schat Martijn een hoge bal verkeert in en trapt langs de bal. Een alerte speler van Terheijden onderschept de bal meteen en loopt in hoog tempo af op het doel van Oosterhout. In de 1-op-1 situatie zet hij Terheijden op 0-3.

De wedstrijd is dan gespeeld. VV Oosterhout en Terheijden komen verder niet tot kansen en VV Oosterhout zal als een Fenix uit de as moeten herrijzen om volgende week tegen SV Reeshof een beter resultaat neer te zetten.