Ruime overwinning ST Oosterhout / SCO MO17-1

Sportpark Contreie
Weststadweg 1
4906MK

Na een mooie wedstrijd in Dorst vorige week kwamen nu de meiden van vv Dongen op bezoek op sportpark de Contreie. De Oosterhoutse meiden begonnen sterk aan de wedstrijd. Met veelvuldig balbezit werd vv Dongen terug gedrongen op eigen helft en kreeg na 14 minuten de eerste tegentreffer te verwerken nadat Inge alert reageerde op een voorzet van Lois die aan iedereen voorbij ging, 1-0. Twee minuten later lag de 2-0 al in het netje nadat Lois, weggestoken door Fre, in de verre hoek schoot. Zonder de zieke/ geblesseerde Jara, Noa en Anouk werd vv Oosterhout slechts op 2 momentjes in gevaar gebracht in de eerste helft.
VV_Oosterhout_MO17-1.jpg

Na een half uur spelen reageerde Lois goed op een communicatie fout in de laatste linie van vv Dongen en bracht met een bekeken schuiver de stand op 3-0. Na rust hetzelfde spelbeeld, de verdediging met Zoe, Laura, Elina, Iris en Milou kwam niet echt in gevaar en het middenveld met Emma, Floor en Ise bood voldoende tegenstand zodat vv Oosterhout de score kon uitbouwen naar 4-0 nadat Floor na een scheidsrechtersbal  de Dongense keepster veraste met een afstandsschot. Het werd ook nog 5-0 nadat Iris J , Fre wegstuurde die behendig scoorde. Al met al een mooie uitslag en een leuk verjaardagscadeau voor onze leidster Marloes. Volgende week weer een thuiswedstrijd om 12:30 tegen ST Altena/Almkerk. Hopelijk kunnen we weer op veel toeschouwers rekenen.