JO9-3 wint wederom in 3e speelronde, nog steeds ongeslagen

Schietberglaan 10
4921VJ
MADE

Afgelopen zaterdag 16 september was een geweldige dag voor voetbalteam JO9-3. De jongens werden eerst verwend met een nieuw kledingpakket, compleet met hun eigen tas en bidons. Ook de trainers Edwin en Nick hebben beide een nieuw trainingspak ontvangen. Als kers op de taart kregen de ouders ook nog eens een paraplu cadeau, dit alles mogelijk gemaakt door VDS Finance. Ook hebben zij nieuwe uit-ballen gekregen van Klusbedrijf C.A.M. van Halderen.

Na deze feestelijke start reisde het team af naar Made om daar hun derde wedstrijd van het seizoen te spelen. De Madese Boys boden flinke weerstand, maar in de eerste twee kwarten wist JO9-3 toch een indrukwekkende score van 0-5 neer te zetten.
Foto_veld_Madese_Boys_002.jpg FB_Madese_boys_1_004.jpg FB_Madese_Boys_2_003.jpg

Noah scoorde maar liefst drie keer. Éénmaal trapte Keeper Rouel de bal zo goed uit dat Noah direct kon profiteren en loepzuiver binnen schoot. Ook Mats liet zijn klasse zien door vanaf bijna de achterlijn van de tegenstander prachtig binnen te krullen en Vince wist het net ook te vinden.

Na de rust begon het derde kwart moeizaam voor JO9-3. De verdediging van Oosterhout leek geïmponeerd te zijn door de wissels van de tegenstander en het spel was niet al te best. Hierdoor kon de tegenpartij snel een doelpunt scoren, waardoor de stand 1-5 werd. Vervolgens wist VVO nog twee keer te scoren, maar het bleef op en neer gaan, met zeker de nodige kansen die helaas niet allemaal benut zijn, de paal en lat zijn meerdere malen geraakt. Uiteindelijk eindigde de wedstrijd met een eindstand van 3-8, hetzelfde verschil als bij rust.

JO9-3 blijft daarmee ongeslagen in dit seizoen. Het team heeft laten zien dat ze over veerkracht beschikken en moeilijke momenten kunnen overwinnen. De jongens hebben hard gewerkt en hun talenten optimaal benut.

Komende zaterdag komt SCO om 11:00 op bezoek bij VVO om de 4e wedstrijd te spelen in deze periode. Al het publiek is welkom om aan te moedigen. Het team is vastberaden om deze winnende reeks voort te zetten en hoopt opnieuw te kunnen genieten van mooie doelpunten en sportieve successen.