Opnieuw zege voor de JO9-3 van VV Oosterhout

Sportpark Contreie
Weststadweg 1
4906MK

Afgelopen zaterdag 23 september heeft de JO9-3 van VVO een leuke thuiswedstrijd gespeeld tegen SCO JO9-4. VV Oosterhout was tot dan toe ongeslagen en wist ook deze wedstrijd te winnen, wat hun vierde opeenvolgende overwinning betekent. Met deze indrukwekkende reeks staan ze nu bovenaan in de competitie.

Het eerste kwart werd mooi geopend door Vinley, hij scoorde zowel de 1-0 als de 2-0. Even later volgde nog een prachtig doelpunt van Noah, die een mooie uittrap van keeper Rouel benutte en zo de stand op 3-0 bracht.VV_Oosterhout_JO9-3_-_SCO_JO9-4_8-3_23092023.jpg

In het tweede kwart kreeg ons team verschillende kansen om verder uit te lopen, maar helaas werden deze niet benut. Hierdoor bleef de stand tijdens de rust nog steeds 3-0 in het voordeel van VV Oosterhout.

Het derde kwart begon met een geweldig doelpunt van Noah, waardoor de voorsprong vergroot werd tot 4-0. Vervolgens wist Vince door zijn goede acties nog twee keer te scoren, waardoor de stand aan het einde van het derde kwart 6-0 was.

Met een comfortabele voorsprong begon VV Oosterhout aan het vierde kwart. Vince zette zijn uitstekende spel voort en scoorde nog twee keer, waardoor de stand op 8-0 kwam. SCO gaf echter niet op en wist in de laatste minuten toch nog drie keer te scoren, waardoor de eindstand uiteindelijk 8-3 werd in het voordeel van VV Oosterhout JO9-3.

De overwinning van afgelopen zaterdag laat zien dat het uitstekende samenwerken en de goede passes, waar flink op getraind wordt, ook echt worden benut tijdens de wedstrijden. Het is fantastisch om te zien hoe het team zich ontwikkelt en steeds sterker wordt.

Een speciale vermelding gaat uit naar onze ijzersterke verdediging bestaande uit Ryan, Aeden en Vince, die bijna geen spelers van de tegenpartij hebben doorgelaten. Ook Mats en Luuk waren met regelmaat aan de bal tijdens de wedstrijd. Luuk wist zelfs nog een doelpunt te maken, maar helaas werd dit afgekeurd doordat er net daarvoor hands van de tegenpartij is gezien door de spelbegeleider. We kregen helaas geen voordeel uit deze situatie.

Komende zaterdag staat er een uitwedstrijd tegen Be Ready op het programma. Het team is vastbesloten om hun winnende reeks voort te zetten en ook deze wedstrijd in hun voordeel te beslissen. We kijken uit naar een spannende wedstrijd vol passie en teamspirit!