VV Oosterhout JO9-3 weet toch 1 punt te claimen afgelopen zaterdag

Kurenpolderweg 15
4273LA
HANK

Op zaterdag 30 september moesten de jongens van VV Oosterhout JO9-3 afreizen naar Hank om daar hun vijfde wedstrijd van het seizoen te spelen tegen Be Ready. Ondanks een aantal spelers die nog niet helemaal fit waren door eerder die week ziek te zijn geweest, wisten ze uiteindelijk toch een punt te behalen.

Het grasveld in Hank was opvallend lang en dit maakte het speelveld wat uitdagender voor ons team. De tegenpartij koos ervoor om voornamelijk lange ballen te spelen in de hoop dat 1 spelertje het af zou maken en het doel van VV OosterhoutJO9-3 onder vuur zou nemen. In het eerste kwart slaagden ze erin om één doelpunt te maken.

In het derde kwart lukte het Ryan echter om de gelijkmaker (1-1) binnen te schieten dankzij goed samenspel en mooi voetbal. Helaas scoorde Be Ready in het derde kwart ook nog een doelpunt, waardoor ze weer op voorsprong kwamen (2-1). Gelukkig wist Noah nog een tweede doelpunt te maken, waardoor VV Oosterhout JO9-3 uiteindelijk toch één punt kon claimen.

Een speciale vermelding gaat uit naar onze keeper Rouel, die verschillende moeilijke en harde ballen heeft weten tegen te houden. Hij werd dan ook terecht uitgeroepen tot Man of the Match.

Met dit gelijkspel blijft VV Oosterhout JO9-3 meedoen voor het kampioenschap. Komende zaterdag hebben ze de laatste en beslissende wedstrijd in deze periode tegen Raamsdonk om 10 uur op Sportpark Contreie. We nodigen jullie allemaal uit om te komen kijken en ons aan te moedigen!

Tot zaterdag!
Be_Ready_002.jpg