VV Oosterhout past beleidsplan jeugdopleiding vanaf seizoen 2024-2025 aan

Gisteren, 24 april 20:00  Op maandag 8 april 2024 heeft de voetbalcommissie een informatieavond georganiseerd met betrekking tot enkele wijzigingen in de organisatie van het jeugdvoetbal binnen VV Oosterhout. Deze wijzigingen komen tot stand omdat deze commissie bezig is met de nieuwe voetbalvisie die loopt van 2024 t/m 2029. De input voor deze aanpassingen is mede opgehaald bij de hoofdtrainers uit de jeugdopleiding van VV Oosterhout. Daarnaast is er goed gekeken naar een veranderend voetballandschap. meer »

VV Oosterhout zoekt nieuwe leden 014 Lichting 2024/2025

22 april 13:30  Door deze mooie groei en ontwikkeling komen er een aantal plaatsen beschikbaar in de nieuwe 014 Lichting (geboortejaar 2011) We hebben hiervoor slechts 6 plaatsen ter beschikking. meer »

Lichtingsverslag JO 8 VV Oosterhout

21 april 20:30  VV Oosterhout JO8-4 pakt winst tegen GJS 8-6! Vanmorgen stonden onze wekkers al vroeg. Om 7.30 uur werd er al op de parkeerplaats van VV Oosterhout verzameld om richting Gorinchem te rijden. Onze jongens hadden geen last van opstartproblemen. Vanaf minuut één stonden onze jongens aan. Een mooie pot waar hard werd gewerkt, een goede focus was en samen werd gevierd. Dit resulteerde in een mooie 0-8 overwinning voor VV Oosterhout! Wij gaan nu lekker van de vakantie genieten. Op zaterdag 4 mei staat onze volgende wedstrijd gepland, dan gaan wij er weer voormeer »

VV Oosterhout aanwezig in het stadspark tijdens Koningsdag.

21 april 10:30  Aanstaande zaterdag 27 april , is het Koningsdag. Altijd een dag vol blije mensen en veel plezier met elkaar. meer »

Kaarten Bier en Ballen vanaf vandaag verkrijgbaar !

20 april 6:45  Eerder deze week hebben wij gemeld dat VV Oosterhout op woensdag 8 mei Bier en Ballen organiseert. Inmiddels zijn de kaarten gedrukt voor deze avond en binnen. Vanaf vanavond 19:15 uur kunnen de kaarten worden gekocht in de kantine. We hebben circa 150 kaarten beschikbaar en raden iedereen aan zo snel mogelijk de kaarten te komen halen. meer »

Dycore sluit aan als sponsor bij VV Oosterhout

18 april 17:00  Onlangs is Dycore aangesloten als sponsor bij VV Oosterhout. Bij VV Oosterhout geloven we in met warme hand geven, daarom organiseren we elk kwartaal iets voor sponsoren. Denk aan een banenmarkt, sponsortoernooi, bierproeverij en andere events. meer »

Ga naar archief