Vriendschappelijk

VV Oosterhout E1VV Oosterhout E1 speelt leuke voorwedstrijd tegen SCO E1.

VV Oosterhout wint deze derby op karakter met 1-0

Afgelopen zaterdag stond een heuse derby op het programma op sportpark de Contreie.

De zaterdag 1 van VV Oosterhout speelde om 14.30 uur tegen de zaterdag 1 van stadsgenoot SCO.

Om 13.00 uur stond een kleine versie van deze derby op het programma tussen de beide E1 teams van de clubs.

VV Oosterhout E1 begon zeer fel en gedreven aan deze partij en liet al snel aan de tegenstander merken dat er wat de jongens betreft niets te halen viel op het hoofdveld van ons sportpark.

Door op het hele veld de tegenstander af te jagen werden diverse gevaarlijke situaties gecreëerd richting de goal van SCO. Ongeveer in het midden van de eerste helft was het Joey Oomens die een mooie aanval beloonde met een lekkere goal.

In de tweede helft heeft SCO wat omzettingen gedaan waardoor zij beter in het spel kwamen. Gelukkig stond onze keeper Jayden van Mook deze middag uitstekend te keepen en was hij met enkele reddingen zeer belangrijk. SCO had de tweede helft een overwicht maar VV Oosterhout deed zeker nog van zich spreken met enkele zeer gevaarlijke uitvallen.

Helaas werd er in de tweede helft niet meer gescoord, de spanning was er zeker niet minder om!

Aan het einde van de wedstrijd was er uiteraard grote vreugde bij onze E1 daar een hoger spelende tegenstander werd verslagen !

Graag willen wij onze gasten van SCO bedanken voor de leuke wedstrijd en wie weet doen we het nog eens over! Wat ons betreft voor herhaling vatbaar.

Wil je ook komen spelen bij een leuke, bloeiende vereniging kom dan eens kijken bij onze trainingen op woensdag middag op ons prachtige sportpark de Contreie. RL

Er staan geen wedstrijden op de planning