Wederom driepunter voor VV Oosterhout JO11-1

GJS JO11-1

Hoofdklasse (4e fase) 11

22 april 2023 10:30

Een mindere wedstrijd spelen maar die dan tóch winnen; dat is ook een kwaliteit.

VV Oosterhout JO11-1 flikte het in eigen huis tegen GJS JO11-1: 3-2.

Na een minuut of tien zorgde Teun met een enorme poeier voor de 1-0, op dat moment dik verdiend gezien het spelbeeld. Lex, die net daarvoor nog met een kopbal de lat raakte, schoot even later de 2-0 binnen.

Geen vuiltje aan de lucht, zo leek het. Maar door slordiger spel aan de bal en wat slap in de duels gaan, hielpen de boys hun tegenstander vooral na rust steeds meer in de wedstrijd.

Na de aansluitingstreffer van GJS was het dan ook af en toe billenknijpen voor iedereen die VV Oosterhout JO11-1 een warm hart toedraagt. Maar sluitpost Rafejan hield zijn ploeg zoals al het hele seizoen met een aantal reddingen aan de goede kant van de score. Hierna maakte Lucas R. aan alle twijfel een eind door de bevrijdende 3-1 te maken. Oké, GJS kon nog wel iets terugdoen, maar de derde overwinning in vijf wedstrijden was een feit.

Hiermee nestelde VV Oosterhout zich in de subtop van de Hoofdklasse-ranglijst. En dat kun je met recht een knappe prestatie noemen van het vriendenteam én de technische staf.

Opstelling VV Oosterhout JO11-1: Rafejan, Sem, Milan, Senn, Xavi, Jason, Lucas E., Teun, Lex, Lucas R.

foto_JO11-1_za_22_april_GJS_thuis_002.jpg