VV Oosterhout JO11-1 blijft ongeslagen in 2023

Hoofdklasse (3e fase) 10

4 maart 2023 10:30

G. Keetbaas

In een tot de laatste seconde spannende derby nam VV Oosterhout JO11-1 het op tegen nieuwkomers in de hoofdklasse, SCO JO11-1. Beide ploegen verdienden het niet om deze wedstrijd te verliezen. Dus het

2-2 gelijkspel was een uitslag die prima paste bij dit gelijkopgaand duel.

Na een treffer van SCO in de beginfase gingen de koppies snel weer omhoog en knokten de boys zich terug in de wedstrijd. Het leverde een intens potje voetbal op, waarmee het talrijk opgekomen publiek zich opperbest vermaakte.

Nog voor rust tikte Lucas R. na een goed genomen hoekschop de bal achter de sterk keepende doelman van SCO. Niet veel later schoot Teun binnen in de verre hoek, waar Lucas R. voor de zekerheid de bal nog een extra tikje gaf: 2-1.
Foto_VV_Oosterhout_JO11-1_002.jpg

Na rust scoorde SCO nog een keer en kregen beide ploegen nog kansen op de overwinning, maar tot doelpunten kwam het niet meer.

Al met al een prima reeks van VV Oosterhout JO11-1, dat deze fase als tweede is geëindigd en in 2023 nog steeds ongeslagen is.

Mooi tafereel nog na afloop: in de kantine speelden de spelers van VV Oosterhout en SCO gebroederlijk een potje tafelvoetbal. Zo kan het dus ook!

Opstelling VV Oosterhout JO11-1: Rafejan, Sem, Milan, Senn, Xavi, Jason, Lucas E., Teun, Lex, Lucas R.