VV Oosterhout JO8-4 op bezoek in het Matchoholic stadion!

FC Dordrecht JO7-1

VV Oosterhout JO8-4

22 oktober 2022 10:00

M-Scores Stadion
Krommedijk 210
3312LH
DORDRECHT

Zo gezond kan voetbal ook zijn

Vandaag stond voor de nog ongeslagen talentjes van de JO8-4 de vriendschappelijke uitwedstrijd tegen FC Dordrecht JO7-selectie op het programma. Een weerzien voor onze trainer Melvin en centrale verdediger Dès met hun vorige club. Na de muzikale warming-up en voor aanvang van de wedstrijd werd deze prettige samenwerking tussen beide clubs dan ook bekrachtigd met het uitwisselen van een beker en een vaantje.

Na het eerste fluitsignaal was vriendschap even bijzaak en was de tactiek van trainers Melvin & Jadran direct zichtbaar. Zonder wissels (Yigit en Raff zijn met vakantie) werd FC Dordrecht direct overrompeld op het middenveld en al gauw stond het na doelpunten van Ivan, Adam en Naoufal 0-3. FC Dordrecht was na deze vroege achterstand wakker geschud en niet veel later was het dan ook aan hun spelmaker Lev om namens FC Dordrecht de 1-3 op het scorebord te zetten. Gelukkig bleven onze spelertjes hun eigen spelletje spelen en bleef de druk op de goal van de tegenstander aanhouden. Nog voor de rust scoorden wederom Ivan en Seth, waardoor de eerste helft eindigde in 1-5. Rust!
VV_Oosterhout_JO8-4_2_22102022.jpg VV_Oosterhout_JO8-4_4_22102022.jpg VV_Oosterhout_JO8-4_3_22102022.jpg VV_Oosterhout_JO8-4_1_22102022.jpg

In de rust werden door onze trainers de eerste complimenten al uitgedeeld aan onze toppers. Wat stonden ze goed te voetballen, en nog veel belangrijker…heel hard te werken als één team! De boodschap was dan ook om zo verder te gaan. De tweede helft begon identiek zoals de eerste helft eindigde. Het was dan ook wachten op meer doelpunten, en die volgden. Via Ivan (3x) en Seth (2x) stond in een rap tempo de 1-10 op het scorebord. Ondanks dat FC Dordrecht nog 2 extra veldspelers had ingebracht is dit de eindstand geworden. Wat een wedstrijd en wat een mooi resultaat!

De technische staf spreekt dan ook nogmaals hun waardering en complimenten uit voor het gehele team.

En tot slot ook een dankwoord aan de trainers en organisatie van FC Dordrecht, alles was tot in de puntjes georganiseerd en alle kids hebben na afloop heerlijk kunnen genieten van overheerlijk gebakken pannenkoeken.

Voor nu rest ons een welverdiende (herfst)vakantie om vervolgens op Zaterdag 05 November de competitie -in een klasse hoger- weer aan te gaan vangen, thuis tegen Madese Boys JO8-2.