VV Oosterhout wordt door TSC op handen gedragen.

VV Oosterhout JO8-2

TSC JO8-2

12 november 2022 11:00

Sportpark Contreie
Weststadweg 1
4906MK

Afgelopen weekeinde is rond de derby van de hoogste teams van vv Oosterhout en TSC de Week van Respect afgesloten.

Voorafgaand aan deze topwedstrijd hebben diverse jongerenteams van beide verenigingen wedstrijden tegen elkaar gespeeld. Zo ook de JO8-2 van vv Oosterhout en van TSC.
313426614_539286604871099_6172250660320116181_n.jpg

De JO8-2 van vv Oosterhout was tot nu toe weinig succesvol in de gespeelde wedstrijden. De spelertjes van dit team begonnen wel iedere volgende wedstrijd enthousiast in de hoop dit keer succesvol te zijn.  Zo ook op zaterdag 12 november.  De weer altijd vrolijke en sportieve spelertjes van beide teams maakte er een leuke wedstrijd van die dit keer met 7-3 gewonnen werd door de JO8-2 van vv Oosterhout. Een geweldig succes voor de trainers Tom en Brian Bielars.

De jongste wedstrijdspelertjes van vv Oosterhout hebben de collega’s van het hoogste team wellicht laten zien hoe het moet. Niet alleen wat betreft het resultaat maar zeker ook wat betreft het respect voor anderen. De spelers Daley en Senn van TSC bedankten vv Oosterhout voor de leuke wedstrijd door Emmely op handen te dragen. Een voorbeeld van respect dus.

De spelers van de vv Oosterhout  JO8-2 waren Cep, Chyase, Emmely. Quinn, Jinte, Martin, Manuel en Noah.

De spelers van TSC JO8-2 waren Mats, Lars, Levi, Aras, Gabriel, Boas, Rens, Daley en Senn.

JBi