VV Oosterhout wint op karakter van Trinitas Oisterwijk

VV Oosterhout 1 (zon)

VV Trinitas Oisterwijk 1 (zon)

30 oktober 2022 14:30

mevr W.W. Gijsbers

Emiel van Pelt is de ‘pain in the ass’ van de Oisterwijkers

Zondag 30 oktober stond voor VV Oosterhout de wedstrijd tegen Trinitas Oisterwijk op het programma. De Oisterwijkers hadden tot op heden 1 wedstrijd tegen streekgenoot Helvoirt gewonnen. VV Oosterhout wilde vandaag de kater tegen CHC wegspelen.

De wedstrijd stond onder leiding van Wendy Gijsbers die een goede eerste helft geen vervolg kon geven in het tweede deel. Van Nijhuisseriaans fluiten in de eerste helft gleed ze in de tweede helft af naar een Egmonddiaans nivo. Dat ze potentie heeft spat ervan af, dat haar skills noch doorontwikkeld moeten worden ook.
VV_Oosterhout_-_Trinitas_Oisterwijk_3-2_02_30102022.JPG VV_Oosterhout_-_Trinitas_Oisterwijk_3-2_05_30102022.JPG VV_Oosterhout_-_Trinitas_Oisterwijk_3-2_07_30102022.JPG

VV Oosterhout begon vandaag sterk aan de wedstrijd Trinitas Oisterwijk werd vastgezet op eigen helft en zag de ene aanvalsgolf na de andere op zich afkomen. Het was Sandro Ariza die al in de derde minuut Diae Abjij vrij voor Ramon Doomen zette. Diae kwam een  teenlengte tekort om de keeper te verschalken. Het was in de 6de minuut dat Emiel op rechts goed doorkwam en Sofyan Asrih bediende. Sofyan tikte beheerst binnen en de 1-0 was een feit. In de 11de minuut werd Diae in de zestien van Trinitas Oisterwijk naar de grond geduwd Gijsbers wuifde de vraag om een penalty resoluut weg. De strafschop kwam er wel toen Emiel ongelukkig door Jelmer Meijer ten val werd gebracht. Matthew Coenraadts rondde de pingel bekwaam af 2-0. In de 40ste minuut kreeg Sofyan nog een kans zijn inzet werd door Doomen gepakt.
VV_Oosterhout_-_Trinitas_Oisterwijk_3-2_12_30102022.JPG VV_Oosterhout_-_Trinitas_Oisterwijk_3-2_13_30102022.JPG VV_Oosterhout_-_Trinitas_Oisterwijk_3-2_16_30102022.JPG

Bij het begin van de tweede helft was VV Oosterhout even de weg kwijt en uit de eerste de beste aanval scoorde, na goed voorbereidend werk van Freek van de Pas, de snelle Martijn  van Elderen de aansluitingstreffer. Het was in de wedstrijd verder de enige keer dat van de Pas Jonathan Yuya te snel af was. Nauwelijks 4 minuten later maakte Yassin el Youssofi ongelukkig hands, wel met 2 handen, in zijn eigen zestien de terecht toegekende strafschop werd met geluk door Job Viellevoye binnengeschoten 2-2. VV Oosterhout rechtte zijn rug en liet de tegenstander en de meegereisde supporters zien dat het geen genoegen ging nemen met een gelijkspel, dit tot frustratie van de eerder genoemde supporters die verbaal een tegenoffensief begonnen. Binnen de lijnen had dit natuurlijk geen effect. In de 80ste minuut een actie van Wahid Abdoulaije, ingevallen voor Yassin, zijn schot kwam via de paal terug het veld in en Emiel was er als de kippen bij om de 3-2 op het scorebord te zetten. Dit was ook de eindstand.
VV_Oosterhout_-_Trinitas_Oisterwijk_3-2_17_30102022.JPG VV_Oosterhout_-_Trinitas_Oisterwijk_3-2_18_30102022.JPG VV_Oosterhout_-_Trinitas_Oisterwijk_3-2_20_30102022.JPG

Wissels bij Trinitas Oisterwijk: Freek van de Pas voor Tom Beks, Patty Nikos voor Philip Overeem. Wissels bij VV Oosterhout: Wahid Abdoulaije voor Yassin el Youssofi en Martijn Schepers voor Sandro Ariza.

Volgende week de uitwedstrijd tegen Hilvaria in Hilvarenbeek

Foto’s van de wedstrijd vind je hier: VV Oosterhout - Trinitas Oisterwijk - VV Oosterhout